راجستان رویالز XI در مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا مدیریت RR آدام زامپا را به یاد می آورد؟

RR Predicted XI vs CSK: آدام زامپا نیز ممکن است به جای جیسون هولدر فراخوانده شود.© BCCI/IPL

راجستان رویالز (RR) روز پنجشنبه در یک دیدار مهم در لیگ برتر هند (IPL) به مصاف چنای سوپر کینگز (CSK) خواهد رفت. در حال حاضر در رده سوم، یک برد RR را بالاتر از CSK در بالای جدول امتیازی می برد. تیم تحت رهبری سانجو سامسون می تواند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK در استادیوم MA Chidambaram پیروز شد کمی دلداری دهد. با این حال، RR پس از یک شکست باریک مقابل رویال چلنجرز بنگلور وارد این مسابقه شد. این احتمال وجود دارد که مدیریت در ترکیب اصلی تیم چرخشی انجام دهد.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم RR XI در مقابل CSK می تواند باشد:

Jos Buttler و Yashaswi Jaiswal تا اینجا بهترین های مطلق بوده اند. در حالی که باتلر ممکن است در برابر RCB به قیمت ارزانی به میدان برود، اما نمی توان عملکردهای او را در چند فصل اخیر نادیده گرفت.

جیسوال از طرف دیگر بازی درخشانی مقابل RCB داشت. در یک نقطه به نظر می رسید که او و Devdutt Padikal ممکن است RR را تا پایان خط پایان طی کنند. با این حال، تعداد زیادی ویکت، پیروزی RR را رد کرد.

در مرتبه میانی، کاپیتان سانجو سامسون، شیمران هتمایر و دروو ژورل، بازیکن جوان، علیرغم داشتن یک روز تعطیل مقابل RCB، با خفاش همکاری کردند.

زمین جیپور احتمالاً کمکی به اسپینرها می کند و مدیریت امیدوار است که دوتایی با تجربه راویچندران اشوین و یوزوندرا چاهال تعقیب کنند.

آدام زامپا نیز ممکن است به جای جیسون هولدر فراخوانده شود. در حمله سرعت، ترنت بولت با ساندیپ شارما شریک خواهد شد که یک گل آخر درخشان را به ثمر رساند تا پیروزی RR در بازی برگشت را تضمین کند.

RR پیش بینی شده یازدهم: جاس باتلر، یاشاسوی جیسوال، سانجو سامسون، دودوت پادیکال، شیمرون هتمایر، دهروو جورل، راویچاندران اشوین، ترنت بولت، آدام زامپا، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

موضوعات مطرح شده در این مقاله