دیپاک چهار توضیح می دهد که “MS Dhoni نیست…”: چگونه جو تیم CSK متفاوت است

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، یک بار دیگر تیمش را در فینال لیگ برتر هند (IPL) رهبری خواهد کرد، زمانی که قهرمانان چهار دوره در یک مسابقه برتر به مصاف دارندگان گجرات تایتانز می‌روند. دونی در فصل جاری بار دیگر ثابت کرد که چرا او را یکی از بزرگترین کاپیتان ها می دانند. اگرچه او نقش زیادی با خفاش بازی نکرده است، کاپیتان سابق هند همچنان با تاکتیک های کاپیتانی خود طرفداران و کارشناسان را مسحور می کند.

به طور خاص، استفاده دونی از آهنگساز جوان سریلانکایی ماتیشا پاتیرانا یک اثر هنری بود.

با این حال، این اولین بار نیست که دونی یک جوان را تحت سرپرستی خود می گیرد و او را ارباب خود می کند.

دیپاک چهار، پیسر CSK، که بازی خود را زیر نظر Dhoni به سطح دیگری رساند، دلیل موفقیت فرنچایز را فاش کرد.

«فضا متفاوت است. مانند، همه چیز در اینجا اختیاری است. هیچ کس به شما نخواهد گفت: “به تمرین بروید، به باشگاه بروید.” شما یک حرفه ای هستید. این مسئولیت شماست که ببینید چه کاری باید انجام دهید. در صورت تمایل می توانید تمرین کنید. یا فردا انجامش بده یا اگه نمیخوای خوبه. شما می خواهید استراحت کنید، اشکالی ندارد. اما یک چیز مسلم است، شما باید در زمین بازی کنید.”

چهار اضافه کرد که حتی زمانی که چیپس ها پایین می آیند، هیچ نشانه ای از وحشت در رختکن مشاهده نمی شود، عمدتاً به دلیل رفتار آرام و متین دونی.

“حتی اگر ما یک مسابقه را ببازیم، کسی نمی آید و به شما انگشت نمی گذارد. ماهی بهی هم چیزی نمی گوید. ما در طول فصل عملکرد خوبی نداشتیم اما جو خوب بود. هیچ فشاری روی کسی نبود. دیگری. دلیل بزرگ ماهی بهای است. وقتی برای اولین بار به CSK آمدم، متوجه شدم که او همیشه در طول ناهار تیم با جوانان می نشیند. اگر احساس کند چیزی درست است، به آن پایبند خواهد بود.”

CSK در روز یکشنبه دهمین حضور خود را در فینال IPL انجام می دهد و یک برد آنها را با هندی های بمبئی برای کسب بیشترین جام در تاریخ مسابقات (5) برابر خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله