دکترمحمدرضا بیگدلی – موارد قابل اصلاح گوش با اتوپلاستی

این جراح با تأکید بر شیوع این عارضه در سنین 2 تا 3 سالگی خاطرنشان می کند:هرچند این گوش برجسته بیشتر در میان کودکان 2 تا 3 ساله دیده می شود اما جای خوشحالی است که بدانیم در بسیاری از کودکان این عارضه با رشد کودک برطرف می شود و نیازی به درمان نیست. معمولا برجستگی های بعد از عمل بینی بعد از گذشت یک مدت زمان به طور کامل از بین می رود، اما در صورت تداوم آن حتما باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا در صورت نیاز درمان های لازم انجام گیرد. جراحی گوش و جراحی بازسازی گوش در بزرگسالان معمولا تحت بی حسی موضعی و در کودکان با بیهوشی عمومی صورت می درمان گوش برجسته بدون عمل گیرد. در اکثر افراد، غضروف گوش به طور کامل شکل نمی گیرد و از سر بیرون زده و گوش های برجسته ای ایجاد می کنند. دید مثبت و اهداف واقع بینانه ای داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود در تمام ساعات از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.

این دفورمیتی که جنبه ارثی دارد تاثیری بر روی میزان شنوایی ندارد ولی معمولا این برجستگی در سنین کودکی سوژه ای مناسب برای تمسخر کودک توسط همبازیهایش است و این امر میتواند بر روی روابط اجتماعی کودک تاثیرگذار باشد و چون همین روابط است که سنگ بنای زندگی آینده فرد روی آن گذاشته می شود، میتواند روی آینده کاری وزندگی آتی کودک نیز تاثیر گذار باشد و بدین دلیل است که اعلام می کنیم بهترین سن برای اصلاح این دفورمیتی قبل از ورود به مدرسه است، هر چند که برای این عمل هیچوقت دیر نیست وبسیاری از مراجعه کنندگان به ما را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند . جراحان ما در کلینیک رازی عمل اتوپلاستی را با در نظر گرفتن شرایط هر بیمار انجام داده و طبیعیترین نتایج را به بیماران خود ارائه میدهند. مانند سایر عمل ها ، روش دکتر حسینی ، مشاوره دقیق قبل از عمل و نیز اجرای تکنیکی جزئیات با حمایت همه جانبه از بیماران ، برای رسیدن به طبیعی ترین حالت ممکن است زیرا این عمل جراحی در واقع یک کار هنری است. همچنین با شرکت بیمه درمانی خود صحبت کنید تا قبل از عمل متوجه شوید که چه مواردی را پوشش می دهند.

ضمنا چند وقت قبل از عمل نیز از کشیدن سیگار خود هزینه جراحی گوش برجسته چقدر است داری کنید. در مورد خطرات، مزایا، هزینه ها، ریکاوری یا این که آیا انتظارات شما از نتایج؛ قابل تحقق اند یا خیر، با جراح مشورت کنید. برای همین بهتر است داروهایی ضد دردی که دکترتان تجویز کرده است را مطابق دستور او مصرف کنید. اتوپلاستی یک عمل زیبایی کمخطر است و درصورت انتخاب جراح مطمئن و رعایت اصول مراقبتی احتمال خطرات و عوارض در آن پایین است. که در آن، مارپیچ حاشیه بالایی لاله گوش به طرف پایین تا می خورد. اگر بیماری گوش های برجسته داشته باشد ، جراحی پینینگ گوش برای نزدیک تر کردن گوش ها به سر بیمار انجام می شود. از آنجایی که چهره زیبا یکی از دلایل مهم در داشتن اعتماد به نفس است، به همین علت افراد به دنبال هر چه زیباتر شدن هستند و تمایل دارند تا با انجام جراحی های زیبایی کم خطر و غیر تهاجمی به خواسته خود برسند تا بتوانند ارتباطات خود را بهبود ببخشند. آناتومی بدن را میتوان با استفاده از دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی و با هدف کسب اطلاعات در مورد ساختار و سازمان اندامها و سیستمها بررسی کرد.

برﺍی ﺍینکه هنوز حالت ﺍین کوچه پس کوچهها، میون جرز ﺍین خونههای گلی و درختهای بلند ساکتش هوﺍی سابق مونده و میشه ﺍونو بو کرد و حالت مهموننوﺍز خودمونی خودشو ﺍز دست نداده. ایشان با کسب رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک کشور توانست مدرک تخصصی خود را با موفقیت به دست آورد. دکتر کاظمی یکی از بهترین جراحان بینی در کشور است که تا کنون بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده اند. در صورتی که پیوند پوست نیاز باشد ، معمولا از ناحیه بالایی، بافت پیوندی را انجام می دهند. اگر در اثربرش های قبلی گوش،حالت ناصافی روی غضروف گوش باشد نیاز است قسمت اضافی غضروف تراشیده شود و اگرنقصان غضروف باشد از غضروف بینی یا دنده به غضروف گوش پیوند زده می شود. بدیهی است جزئیات بیشتر و میزان سودمندی چنین عملی برای شما ، مواردی هستند که می توانید حضورا با اینجانب مطرح نمایید .