دوم T20I: “من امروز متن AB de Villiers را می نویسم ،” ویرات کولی بعد از “Scoop” برابر استرالیا می گوید


پس از نمایش شش گل هند در استرالیا در مرحله دوم T20I در زمین کریکت سیدنی ، ویرات کولی یک ضربه اسکوپ اشتها آور را به جز دوست صمیمی خود و هم تیمی سلطنتی چلنجرهای بنگالور (RCB) AB de Ville اعتراف کرد. کوهلی در جلسات رسمی بعد از مسابقه گفت: “این واقعاً یک شوت از AB بود! من به هاردیک گفتم که Ty انتظار چنین چیزی را ندارد و او گفت که او هم چنین نکرد.” هند با شش دروازه استرالیا را شکست داد و بدین ترتیب سری T20I مهر و موم شد. در حین تعقیب و گریز برای استرالیا در 195 اجرا ، کولی در 15 امین ضربه ای به سبک دی ویل را مقابل اندرو تای انجام داد.

بوق تجاری

پاسر پاس کامل را در دست گرفت و کوهل به یک زانو سقوط کرد و آن را برای یک پا زرق و برق دار برای شش باشکوه جمع کرد. این عکس باعث تعجب همه شد ، زیرا بینندگان عادت دارند کاپیتان هند را ببینند ضربه چندان معمولی نیست.

کوهلی اضافه کرد: “امشب متن AB را می نویسم ، ببینیم او در این باره چه نظری دارد.”

کوهلی و دی ویل همچنین در تیم Royal Challengers Bangalore (RCB) شریک هستند.

De Villier همچنین به عکس کول در توییتر پاسخ داد. ویسدن هند ویدئویی از این شلیک را منتشر کرد و به نقل از کاپیتان هند گفت که او برای دی ویلیر نامه خواهد نوشت. آفریقای جنوبی با لبخندهای تأیید پاسخ داد.

در ابتدا کاپیتان هند به تساوی رسید و در زمین انتخاب شد. متیو وید نیمه دوم خود را در T20I به ثمر رساند تا استرالیا را برای پنجم از 20 موفق به کسب رتبه 194 شود. هند در طی ضرب و شتم یک تلاش تیمی باورنکردنی انجام داد و شیار دوان نیم قرن را اسیر کرد. کهلی 40 گل از 24 گل را به ثمر رساند ، در همین حال هاردیک پاندیا با شش پیروزی در این دیدار به عنوان پایان رسید.

کوهلی از تلاش های مشترک تیمش حتی در غیاب روهیت شارما و جاسپر بومرا استقبال کرد. وی همچنین معتقد است که تجربه IPL تیمش به یک دارایی اضافی تبدیل شده است.

وی گفت: “اخیراً ، همه 14 بازی انجام داده اند – بنابراین آنها می دانند كه چه برنامه ای دارند.”

پاندا در 42 دوش با 22 گل ضربه ای بی نظیر زد. کهلی با استقبال از جامع الشراقی گفت: “هاردیک در سال 2016 به تیم پیوست – این توانایی ناب است. او استعداد درمان نشده ای دارد. و حالا او می فهمد که زمان خود ، 4-5 سال آینده ، برای تبدیل شدن به بازیکن بانکی که می تواند شما را برنده کند برنامه های او درست است و من از دیدن آن خوشحالم. “

بلند شده

در همین حال ، کاپیتان باخت خاطر نشان کرد که Pandya دلیل پیروزی هند بود. وی گفت: “کاپیتان بودن بسیار سرگرم کننده بود ، بسیار سرگرم کننده تر تا زمان بیرون آمدن هاردیک. من فکر می کنم ما ممکن است قد کوتاهی داشته باشیم – نه زیاد ، اما بعد از آن فرقی نمی کند هاردیک به آن شکل باشد.” گفت

اگر هر دو طرف در سومین مسابقه T20I ، یعنی روز سه شنبه ، مقابل هم قرار بگیرند ، استرالیایی ها برای پیروزی تسلی خواهند گرفت. سری T20I با یک سری آزمایشات با چهار مسابقه دنبال می شود. میزبان در سری ODI که اخیراً تکمیل شده است با نتیجه 2-1 پیروز شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله