دوم T20I: محمد کایف احساس می کند تیم کریکت هند “کاملاً دست کم گرفته شده” راویندا جید را از دست خواهد داد

هند علیه استرالیا: محمد کیف احساس می کند بازدیدکنندگان خسته خواهند شد

هند در مقابل استرالیا: راویندرا جید در اولین T20I به حد مجاز می رسد.© خبرگزاری فرانسه


محمد كائف ، كریكتور و دستیار مربی پیشین پایتخت های دهلی معتقد است كه راویندرا جید “شدیداً دست كم گرفته می شود” و تیم هند پس از تصمیم گیری برای برگزاری دو مسابقه دیگر T20I در روز جمعه ، واگن را از دست خواهد داد. کایف احساس می کند که جید که تعادل لازم تیم را فراهم می کند ، اهمیت خود را در مسابقات با کادر محدود ثابت کرده است و تیم هند در بازی های آینده واگن را از دست خواهد داد. “در دو بازی متوالی ، راویندرا جید نشان داد که چرا او در کریکت توپ سفید برای هند بسیار مهم است زیرا تعادل لازم را فراهم می کند. حتی پس از 11 سال او همچنان دست کم گرفته می شود و احترام بیشتری نسبت به او دارد. احساس کنید که هند در آنها بسیار غمگین هستند. “

بوق تجاری

کمدی جید که شاهد یک شروع کند بود ، سرانجام در هند به کار شما آمد. از 34 دوی اجرا شده در دو شات گذشته ، 33 بولینگ هنگامی که در بولینگ استرالیا در دو مورد اخیر حمله کرده است ، با کشته شدن.

جید برای حمایت از هند در دفاع 161/7 ضربه مهمی زد ، اما در فینال هنگام ضربه زدن به کلاه ایمنی ، تیم پزشکی BCCI تصمیم گرفتند بازیکن را ارزیابی کنند قبل از اینکه به او اجازه دهند تجزیه و تحلیل را ادامه دهد.

بالا رفته

اسپینر یوزوندرا چاهال در دومین بازی T20I افتتاحیه به عنوان جایگزینی برای ضربه مغزی Jade وارد زمین شد. سرانجام واگن استیشن از سری T20I کنار گذاشته شد و جایگزین آن محرک Shardul Thakur نامیده شد.

هند با پیروزی در سری سه مسابقه T20I شروع شد که در روز جمعه استرالیا را با 11 دوش در اولین T20I در کانبرا شکست داد. دومین تورنمنت T20I بین دو تیم روز یکشنبه در سیدنی در زمین کریکت برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله