دومین به‌روزرسانی امتیاز زنده ODI پاکستان در برابر نیوزیلند: هریس رئوف برای حفظ پاکستان در صدر، نیوزیلند یک امتیاز حمله می‌کند.

PAK vs Zealand 2nd ODI Live: پاکستان ابتدا مقابل نیوزلند بازی خواهد کرد.© توییتر

پاکستان و نیوزلند دومین ODI زنده: هریس رئوف در حالی که نیوزلند با یک ویکت مقابل پاکستان در دومین ODI از سری پنج مسابقه روز شنبه در راولپندی شکست خورد، یک ویکت به دست آورد. کاپیتان پاکستان بابر اعظم برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه در راولپندی کاسه بزند. در اولین بازی ODI، فخار زمان بازکننده یک قرن فوق‌العاده به ثمر رساند تا تیم را به پیروزی پنج ویکتی در برابر نیوزیلند در راولپندی در روز پنجشنبه ثابت کند. چپ دست 13 مرز و 6 توپ از 117 توپ از 114 توپ برای نهمین صد ODI خود در حالی که پاکستان هدف 289 را در 48.3 اوور تعقیب کرد، شکست. این پیروزی باعث شد تا پاکستان در سری پنج مسابقه 1-0 پیش بیفتد. (پایگاه زنده)

پاکستان بازی یازدهم: فخار زمان، امام الحق، بابر اعظم (ج)، عبدالله شفیع، محمد رضوان (متحد)، آقا سلمان، محمد نواز، اسامه میر، نسیم شاه، حارث رئوف، احسان الله.

نیوزلند بازی XI: چاد بووز، ویل یانگ، داریل میچل، تام لتهام (جنبش و هفته)، مارک چپمن، هنری نیکولز، جیمز نیشام، راچین راویندرا، هنری شیپلی، ایش سودی، مت هنری

موضوعات مطرح شده در این مقاله