“دوست دارم…”: پاسخ مستقیم نوین الحق به طعنه های هواداران در IPL 2023

هواداران در زمین IPL با خواندن نام ویرات کهلی به نوین طعنه زدند.© BCCI/IPL

نوین الحق، بازکننده لاکنو سوپر جاینتز در افغانستان، در اوایل ماه جاری در جریان بازی تیمش در مسابقات IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور، با ویرات کوهلی، ستاره بت‌باز، درگیری داشت. از آن زمان، هواداران در سالن های IPL با خواندن نام کهلی در طول مسابقات، نوین را مورد تمسخر قرار می دهند. LSG روز چهارشنبه پس از باخت به هندیز بمبئی در Eliminator در چنای از مسابقات IPL 2023 حذف شد. در جریان این مسابقه، نوین دوباره هدف هواداران چپاوک قرار گرفت.

نوین پس از پایان مسابقه صحبت کرد و گفت که او شعارها را دوست دارد زیرا آنها او را تشویق می کنند تا برای تیمش خوب عمل کند.

من دوست دارم که همه در زمین نام او یا نام هر بازیکنی را فریاد بزنند. خوشم می آید. این باعث می شود که بخواهم برای تیمم عملکرد خوبی داشته باشم.”

این جوان 23 ساله اضافه کرد که قدردانی و انتقاد دست به دست هم می دهد و به عنوان یک حرفه ای باید آن را بپذیرد.

“من روی سر و صدای بیرون تمرکز نمی کنم. من فقط روی کریکت و روند خودم تمرکز می کنم. شعارهای جمعیت یا هر کس دیگری، این چیزها روی من تأثیر نمی گذارد. به عنوان یک حرفه ای، شما باید آن را در دوره خود انجام دهید. یک روز شما هر کاری که ممکن است برای تیم خود انجام نخواهید داد و این هواداران به شما این کار را خواهند کرد. اما زمانی که شما اجرا کنید، نام شما را فریاد می زنند. این فقط بخشی از ورزش است.”

در بازی مقابل MI، ناوین چهار ویکت گرفت و 38 ران در مسابقه را واگذار کرد. او همچنین بهترین عملکرد شخصی خود را در بولینگ در IPL به دست آورد. او همچنین پنجمین فیگور برتر بولینگ را در بین بازیکنان LSG دارد.

نوین در اولین فصل خود، 11 ویکت در 8 مسابقه به دست آورد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله