دهلی کپیتالز یازدهم مقابل سانرایزرز حیدرآباد، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا دیوید وارنر و شرکت پریتوی شاو برمی گردند؟

پس از اولین پیروزی خود در IPL 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز، دهلی کاپیتالز همگی قرار است در بازی بعدی خود در روز دوشنبه در استادیوم بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد به مصاف سانرایزرز حیدرآباد بروند. دیوید وارنر در حال حاضر با تنها یک برد از شش بازی در انتهای جدول امتیازی قرار دارد. یک عملکرد بحث برانگیز ضربه زدن باعث شد که تیم در طی یک تعقیب و گریز 128 در برابر KKR به مبارزه بپردازد. از آنجایی که پریتوی شاو باز کننده نتوانسته عملکرد خوبی در این فصل داشته باشد، این احتمال وجود دارد که این تیم سرفراز خان را در ترکیب اصلی بازی بازگرداند.

تیم بولینگ گرد هم آمد و نمایشی درخشان تولید کرد تا KKR را به 127 محدود کند، اما مردان دهلی، کاپیتان وارنر و معاون آکسار پاتل را منع کردند، دوباره شکست خوردند، زیرا میزبان فشار آورد و راه خود را برای پیروزی پیش برد.

انتظارات زیادی از پریتوی شاو و میچل مارش می رفت، اما هر دو در این فصل ناامید شده اند.

نمرات 12، 7، 0، 15، 0 و 13 در شش راه رفتن، ناتوانی شاو در کنترل سرعت و چرخش را برجسته کرد و راه حل سریع آن بعید است.

مارش استرالیایی همه کاره نیز طلسم ضعیفی با خفاش داشته است که شامل دو اردک در چهار بازی و امتیاز بالای چهار است. او با توپ هم خوب کار نکرده است و باید دید مدیران روی او اصرار خواهند کرد یا شانس دیگری مانند راومن پاول و رایلی راس داده خواهد شد.

در حالی که خفاش‌بازان جوان هندی در حال مبارزه هستند، این وظیفه نیز بر عهده Manish Pandey، مبارز باتجربه است، تا با مسئولیت‌پذیری بیشتری در میانه ضربه بزند تا آکسار این آزادی را داشته باشد که تا انتها شوت‌های بزرگ بازی کند.

XI پیش بینی شده در مقابل SRH:دیوید وارنر (ج)، فیل سالت (هفته دوم)، میچل مارش، سرفراز خان/پریتوی شاو، مانیش پاندی، آکسار پاتل، لالیت یاداو، امان خان، کولدیپ یاداو، هنریش نورج، ایشانت شارما

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله