دمبل عثمانی با “بارسلونا” مشکل ایجاد می کند


خبر بد برای بارسلونا روز یکشنبه ادامه داشت ، زمانی که این باشگاه گزارش داد که در آستانه مهاجم فرانسوی ، عثمان دمبله ، که آسیب دیده است ، همسترینگ راست را اصلاح کرده است. بارسا در بیانیه ای گفت: “این ناچیز است و پیشرفت در دسترس بودن آن را تعیین می کند.” رسانه های اسپانیایی تخمین زده اند که وی یکی دو هفته آنجا نخواهد بود. فصل گذشته ، دمبله از ناحیه همسترینگ راست آسیب دید و فقط در 9 بازی در “بارسلونا” شرکت کرد. او قبلاً 12 بار در این فصل بازی کرده و چهار گل به ثمر رسانده است ، از جمله 1 گل در چهارشنبه در لیگ قهرمانان در فرنسواروس.

بوق تجاری

او در کادیز استراحت کرد و “بارسلونا” قبلاً یک گل در این مسابقه به ثمر رسانده است که در نهایت 2 بر 1 شکست خورده است.

او به لیست فزاینده مصدومیت در نیوکمپ می پیوندد.

پدیده نوجوانان آنسو فاتی ، سرژ روبرتو و مدافع جرارد پیکه در ماه نوامبر به شدت مصدوم شدند و تا سال آینده باقی خواهند ماند. مدافع ساموئل امتیتی ​​یکی دیگر از قربانیان طولانی مدت است.

مدیر رونالد کومان دیگر ناک ها را از جمله دروازه بان مارک آندره تر اشتگن و مدافع کلمنت لنگلت تبدیل کرد. هر دو شنبه به تیم بازگشتند و اشتباهات پرهزینه ای مرتکب شدند.

باخت در کادیز بارسلونا را با 12 امتیاز عقب افتادن از اتلتیکو مادرید ، به مقام هشتم رساند. هر دو باشگاه 10 مسابقه انجام دادند.

کومان روز شنبه گفت: “فاصله 12 امتیاز از همان تیم قدرتمند مادرید” دوومیدانی “بسیار زیاد است.”

“هنوز بازی هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید ، اما اگر نگرش و قوام خود را در خارج از خانه بهبود ندهیم ، نمی توانیم یک حرف بزنیم.”

تر اشتگن هشت دقیقه بعد اولین اشتباه را انجام داد ، روی خط خود در یک زاویه قرار گرفت و سپس سر نرم خود را به آلوارو خیمنز زد.

در دقيقه 64 بازي، Lenglet میتونست يك گل رو برای بارسلونا به ارمغان بياره ، زماني كه او از سمت چپ توپ زد اما توپ با كوچك تر از همه زیاد میره. Ter Stegen از زمین بیرون رفت ، اما سعی کرد توپ را به بیرون بکشد و توپ را مقابل Alvaro Negredo ، که توپ را به تور دروازه خالی تبدیل کرد ، ناکشید.

کومان گفت: “ما توپهایی را از دست دادم که نمی توانم در مورد تیمهای دیگری که مربیگری کرده ام به یاد بیاورم.

“ما باید پیشرفت کنیم. اگر توپ را ندارید ، باید با حریف وارد نبرد شوید. من بسیار ناامید هستم.

“نگرش امروز ، نه فقط از طرف مدافعان خوب نبود.”

بلند شده

بارسلونا تنها چهار بازی در لالیگا به پیروزی رسیده اما در لیگ قهرمانان مسلط بوده و در هر 5 بازی پیروز شده است.

کومان گفت: “این یک رقابت متفاوت است.” “توجیه شکست دشوار است. ما بازی های خوبی می گرفتیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله