“خوشبخت ترین خواهر…”: پیام سارا تندولکار در اولین حضور برادر آرجون در IPL عشق است

آرجون تندولکار به همراه مادرش آنجلی، خواهر سارا و پدرش ساچین تندولکار.© اینستاگرام

بازی یکشنبه لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز یک مسابقه ویژه برای خانواده Tendulkar بود. دلیل آن این بود که جوانترین عضو آرجون تندولکار، پسر ساچین تندولکار بزرگ کریکت، اولین حضور خود را در مسابقات برتر T20 کشور انجام داد. از زمان خرید این فرنچایز در سال 2021، آرجون برای اولین بار در دوران حرفه ای خود برای MI بازی کرد، به دنبال پدرش ساچین تندولکار، که از سال 2008 تا 2010 برای فرنچایز بازی کرد. آنها اولین زوج پدر و پسر در تاریخ IPL شدند.

سارا تندولکار، دختر ساچین و خواهر آرجون، در حین بازی MI-KKR در ورزشگاه Wankhede حضور داشت. او حتی چند عکس از اولین حضور آرجون در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. در یکی از پیام ها آمده بود: “خوشبخت ترین خواهر امروز!!! #24.”

cu4equ7g

همچنین برای پدر ساچین که پستی صمیمانه در شبکه های اجتماعی نوشت، لحظه ای احساسی بود

“آرجون، امروز شما یک گام مهم دیگر در سفر خود به عنوان یک کریکت باز کرده اید. به عنوان پدر شما، مردی که شما را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که همچنان به آن احترامی که شایسته آن است می‌گذارید و بازی شما را دوست خواهد داشت. (1/2)» در قسمت اول توییت آمده است.

“شما برای رسیدن به اینجا واقعا سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این آغاز یک سفر شگفت انگیز است. بهترین ها!» بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود اضافه کرد.

ساچین 6 فصل در IPL بازی کرد، همگی با هندی های بمبئی، جایی که در مجموع 2334 ران در 78 مسابقه با میانگین 34.84 به ثمر رساند. ساچین 13 50 و 100 زیر کمربند دارد که 29 شش و 295 چهار ضربه دارد با نرخ ضربه 119.82. بهترین نتیجه ساچین در IPL 2010 بود. او در 15 مسابقه 618 دوش با میانگین 47.53 با نرخ ضربه 132.61 به ثمر رساند. او در آن فصل پنج گل 50 به ثمر رساند و بهترین فردی او 89 * بود. او در آن فصل برنده کلاه نارنجی شد. MI در آن فصل دوم شد.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله