“خشونت علیه بازیکن من مانند خشونت علیه خانواده من است”: آنچه گوتام گامبیر به ویرات کوهلی در جریان درگیری در زمین گفت. گزارش

دعوای زشت بین گوتام گامبیر و ویرات کوهلی بسیار مهم دهلی بود که منتظر وقوع بود. هر دو به ضربه زدن اعتقادی ندارند و توشه خصومت متقابل خود را با یکدیگر حمل می کنند. پس از بازی IPL بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز در دوشنبه شب که درگیری بین دو بازیکن قهرمان جام جهانی رخ داد، نظرات بین حاضران تقسیم شد.

برخی آن را نوجوانانه می دانستند، برخی ادویه و ایده رقابت قوی را دوست داشتند، در حالی که طرفداران سرسخت The Gentleman’s Game فکر می کردند که می شد از آن اجتناب کرد. پس دوشنبه شب در لاکنو چه اتفاقی افتاد؟ یکی از شاهدان عینی که در یکی از کاوشگرهای تیم حضور داشت، به PTI در مورد روند وقایع گفت.

“شما در تلویزیون دیدید که چگونه مایرز و ویرات در چند متری بعد از مسابقه در کنار هم راه می رفتند. مایرز از کوهلی پرسید که چرا مدام آنها را سرزنش می کند و ویرات نیز به نوبه خود پرسید که چرا او (مایرز) به او خیره شده است؟ که (امیت) میشرا به داور شکایت کرد که ویرات دائماً از نوین (الحق)، بتزن شماره 10 سوء استفاده می کند.

او گفت: “گاوتام که احساس می کرد ممکن است اوضاع زشت شود، مایرز را کشید و به او گفت که وقتی ویرات این نظر را بیان کرد، صحبت نکند. تبادل داغی که بعد از آن به وجود آمد کمی نوجوان به نظر می رسید.”

گوتام پرسید “کیا بول راه هاین بول”(چی گفتی؟) و ویرات پاسخ داد: “من آپکو کوچ بولا هی نااهین، آپ کیونگ گاس راهین هو” (اگر چیزی به شما نگفتم چرا بین آنها می روید).

گوتهام پاسخ داد ‘Tuney agar mere player ko bola hai, Matlab tune meri family ko gaali diya hai. (تو از بازیکن من سوء استفاده کردی و این مانند سوء استفاده از خانواده من است) و ویرات پاسخ داد: “توه آپ آپنه خانواده کو سمبهال که رخیه”. (سپس مراقب خانواده خود باشید).

آخرین پاسخ گامبیر قبل از جدایی این بود:توه آب تو موجه سیخایگا…» (پس حالا باید از شما یاد بگیرم…)». یکی از شاهدان عینی گفت که در حالی که تنش بود و تقریباً به یک فضای آزاد برای همه تبدیل شده بود، همه چیز از هر دو طرف کمی نوجوان به نظر می رسید. .

این یک لحظه دژاوو برای همه کسانی بود که در سال 2013 هنگامی که کلکته نایت رایدرز در نقش رویال چلنجرز بنگلور بازی می کرد، دیدند که این دو تقریباً از هم جدا می شوند.

کوهلی در آن زمان یک فوق ستاره در حال ساخت بود، در حالی که گامبیر از تیم هند یک کاپیتان زیرک در KKR بود.

تا سال 2023، گامبیر یک آتش افروز، کارشناس تلویزیون و همچنین یک مربی برای فرانچایزی است که در آن کاپیتان از راه دور است.

همینطور برای کوهلی، که از نظر روحی کاپیتان RCB باقی مانده است. با این حال، روی کاغذ، Faf du Plessis کاپیتان است.

“این یک رابطه کمی بین آنها پیچیده است. گوتام آدم بدی نیست، اما راحت ترین آدمی نیست که بتوان با او کنار آمد. او کاری نداشت که با انگشت به سمت جمعیت چیناسوامی که به نام ویرات سوگند می خوردند اشاره کند.

«حالا ویرات فرصتی برای نشان دادن تک‌رویی به خود گرفت و این کار را کرد. او می‌داند که گوتام منتقد سرسخت کاپیتانی‌اش بوده است و حتی یک قدم هم به عقب برنمی‌دارد.

همانطور که کوهلی در ویدیوی RCB گفت، “باید آن را بگیری یا نخواهی”. هر دو بازیکن تمام هزینه های مسابقه خود را جریمه کردند، اگرچه هیچ کس نمی داند که BCCI چگونه جریمه مربی را محاسبه می کند.

اینکه کوهلی تنها در توییتر 55.4 میلیون دنبال کننده دارد، فایده ای نداشت، در حالی که نماینده پارلمان BJP نیز با 12.5 میلیون دنبال کننده، بی تفاوت نیست.

افراد در محیط نزدیک خود یا سعی می کنند آنها را تصور کنند یا یک روایت نادرست ایجاد می کنند. همانطور که یکی از تیم محتوای رسانه های اجتماعی RCB از کاپیتان عادی دو پلسیس در مورد «تهاجمی بودن» کوهلی در حد گستاخی می پرسد. این همان تهاجمی است که کاپیتان سابق هند به آن اعتراف کرد که احساس “جعلی” داشت.

اما تیم رسانه های اجتماعی RCB با تلاش برای توجیه آن بیشتر خود را احمق می کنند.

از سوی دیگر، Gaurav Arora، دبیر سیاسی Gautam Gambhir، در توییت @gauravbir786 نوشت: «از ترول‌های خود بخواهید به دختران گوتام گامبیر توهین کنند، حداقل چیزی است. مسابقات می آیند و می روند. کلاس خود را کهلی نشان دهید!» در پایان روز، این یکی دیگر از دشمنی ها و رقابت های غیر ضروری بود که هیچ کس بوی گل رز بیرون نیامد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله