خرید بک لینک

گردآوری لینک همچنین یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با وبسایتها و وبلاگ نویسان دیگر است که اغلب آنها را تشویق میکند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. زیرا بسیاری از سایت ها در ایران وجود دارند که خرید بک لینک نوفالو را برای مشتریان خود و سئـو کاران فراهم میکنند. این قابلیت از آن نظر مهم بود که می توانستید با این دستور به راحتی لینک های خارجی مورد نظر خود را از خزنده های گوگل مخفی کنید تا در نتیجه احتمال اینکه سایت شما به دلیل وجود اسپم و لینک گذاری ربات های اسپمر پنالتی شود به صفر نزدیک شود.

بک لینک چیه

کیفیت بک لینک ها، تعیین کننده شیوه اثر گذاری آنها در سئوی وب سایت شما است. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. همانطور که در بخش قبلی گفتیم، فقط لینک های فالو طبیعی در سیستم تعیین پیج رنک گوگل مورد استفاده قرار می گیرند. البته این نوع تبلیغات باید برای سایت تهیه شود اگر شما نیاز به تهیه ی بک لینک فالو هستید حتما از بک لینک نوفالو هم استفاده کنید تا طبیعی تر در گوگل افزایش رتـبه پیدا کنید.

در نتیجه با خاصیت Nofollow از این خسارت شدید به سایت خود جلوگیری کنید. بهتر است فقط از لینک های Nofollow استفاده نکنید زیرا نه تنها باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو نمی شود، بلکه سایت هایی با این لینک به نظر گوگل ساختار نامناسبی دارند. یکی از مهمترین مواردی که باید در سئوی لینک های داخلی و خارجی سایت خود رعایت کنید، این است که چه زمانی باید از لینک نوفالو استفاده کنیم و چه زمانی نیاز به این کار نیست. معمولاً هدف از انجام این کار این است که افراد تا آنجا که می توانند لینک بخرند تا رتبه خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش دهند.

بک لینک نوفالو

هدف از بک لینک این است که کاربران به صفحات مفیدی که در موتورهای جستجو وجود دارد، هدایت شوند. اما از معایب آن اینست که اگر از سایت ارزشمندی بخواهید لینک بگیرید، دیگر چنین امکانی برای شما وجود نخواهد داشت. وقتی با ربات های اسپمر ساز در سایت خود مواجه می شوید، معمولا از قسمت دیدگاه سایت با حجم زیادی لینک مواجه می شوید. با کیفیت ترین و با ارزش ترین لینک لینکی است که اصلا منتظرش نباشید. به طور مشخص در زیر ما چند مورد که باید حتما از لینک نوفالوو استفاده کنید را آورده ایم. شما می توانید پیوند ها را برای باز کردن در یک برگه جدید با استفاده از کشویی “باز کردن پیوند های خارجی” انتخاب کنید.

بک لینک چیست

مدیر سئو مقالات دیگری نیز در زمینه ساخت بک لینک با کیفیت دارد. رباتهای گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند. ارائه مطالب از طریق آن و بک لینک به صفحات داخلی سایت اعتبار شما را افزایش خواهد داد. نکته دیگر که اهمیت این دستور را بیش از پیش می کند، این است که اگر از سایتی با موضوع غیر مرتبط به سایت شما لینک شود از گوگل امتیاز منفی دریافت خواهید کرد.

آموزش های من به صورتی است که با این دید به قضیه نگاه میکنم که دارم به مادربزرگم خدا بیامرز آموزش میدم. یکی از مهمترین سوالاتی که سئوکاران با آن مواجه هستند همین است که واقعا چه زمانی باید از لینک نوفالو استفاده کنیم؟ کاربردی ندارد و به هر حال باعث بالا رفتن ترافیک سایت می شوند، به علاوه گرفتن بک لینک ها به صورت ” nofollow” از سایت های پربیننده و معتبر ساده تر است. و در حال حاظر بکـ لینکا با داشتن 42 سایت برای درج آگهی بک لینک نوفالو جایگاهی مناسب برای تبلیغات شما میباشد. حال چه کاری باید کرد تا پستهای شما در سایتهای دیگر کپی و لینک شوند؟

انواع بک لینک هایکی از مهم ترین دلیل خرید بک لینک نوفالو همین موضوع می باشد، به همین منظور شما در صورت نیاز به یک مطلب در یک سایت دیگر از بک لینکنوفالو استفاده خواهید کرد. از جمله روش هایی که برای سایت های با محتوای خبری مفید است و می تواند به سئوی آنها کمک شایانی کند به دست آوردن بک لینک رپورتاژ آگهی است. پس برای کلمات کلیدی رقابتی که شما باید حجم زیادی بک لینک داشته باشد مفیدترین و ارزانترین روش است. چون کلمات کلیدی سخت نیازمند بک لینک های بهتر و بیشتری هستند تا بتوانند رتبه ای به دست بیاورند.

بک لینک فالو

زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید. اما به هرحال لینک شما در معرض بازدیدکنندگان زیادی که در صفحه آن سایت وارد می شوند قابل شماهد خواهد بود و احتمال افزایش بازدید های شما نیز بالا می رود. البته این نکته قابل ذکر است که بخاطر حساسیت های گوگل شما باید به طور مرتب و در فواصل زمانی مشخص با استفاده از ابزارها یا به صورت دستی لینک های داخلی و خارجی سایت را بررسی کنید.

چون اصلا دوست ندارند امتیاز محتوای خود را به راحتی از دست بدهند. شما باید تمامی لینک های خروجی وبسایت خود را نوفالو کرده و امیدوار باشید که هنوز از طرف گوگل جریمه نشده باشید. زمانی که همه سایت ها به صورت انبوه به هم لینک می دادند و بازار خرید بک لینک و تبادل آن به شدت اوج گرفته بود، گوگل بک لینک نوفالو را ساخت و معرفی کرد تا از بک لینک های بی ارزش جلوگیری کند و به دیگر بک لینک ها ارزش دهد و آن ها را تشخیص دهد.

شما می توانید آن را روی سیستم تان دانلود کرده و اجازه دهید تا سایت شما را کراول کند و بعد از اینکار، شما می توانید لینک های داخلی ریدایرکت شده را داخل آن مشاهده کنید. یکی از الگوریتم های گوگل که وظیفه بررسی لینک های وبسایت شما را دارد، در صورت پیدا کردن لینک های غیر طبیعی و اسپم سایت شما را به حالت پنالتی برده و یا به عبارت ساده تر شما را جریمه می کند. چرا که در برخی موارد، لینک های خارجی در کنسول نمایش داده نمیشوند.