“جوابی ندارم”: سانجو سامسون در مورد فرم IPL 2023 راجستان رویالز صادق است

امیدهای پلی آف راجستان رویالز به رهبری سانجو سامسون پس از شکست مقابل رویال چلنجرز بنگلور تیره به نظر می رسد.© BCCI

راجستان رویالز روز شنبه در 112 ران شکست ناامید کننده ای را از رویال چلنجرز بنگلور متحمل شد. اولین ضربه زدن، RCB 171 برای 5 در 20 اور را قبل از اینکه RR را برای 59 ران در استادیوم Sawai Mansingh در جیپور جمع آوری کرد، ارسال کرد. در حالی که RR سومین مجموع بالا در تاریخ IPL را در روز یکشنبه ثبت کرد، همچنین دومین کم‌ترین اینینگ در این رویداد بود. این باخت باعث شد RR به رده ششم جدول امتیازات سقوط کند. آنها آخرین بازی خود را در مرحله لیگ مقابل پنجاب کینگز در روز جمعه انجام می دهند و حتی یک برد در آن بازی ممکن است برای بردن تیم به پلی آف کافی نباشد.

جالب است بدانید که راجستان کمپین IPL 2023 خود را به خوبی آغاز کرد زیرا این تیم در 4 بازی از 5 بازی اول خود پیروز شد، اما در مرحله دوم تنها دو برد از هشت بازی بعدی خود را برد.

وقتی از کاپیتان تیم سانجو سامسون پرسیده شد که چه مشکلی برای RR بعد از شروع خوب فصل رخ داد – پس از باخت به RCB – پاسخی صریح داد.

“این در واقع یک سوال عالی است. من در مورد آن و اینکه چگونه اشتباه شد فکر کردم. سامسون پس از بازی گفت: متاسفم، من پاسخی برای آن ندارم.

همه ما ماهیت IPL را می دانیم. ما می دانیم که همه چیز می تواند ظرف چند روز تغییر کند. اتفاقات خنده دار و خنده دار در پایان مراحل لیگ رخ می دهد. ما باید قوی باشیم، حرفه ای باشیم و به بازی ای که در دارمسالا داریم فکر کنیم. کاپیتان آر آر افزود: باید امید خود را بالا نگه دارید و بهترین تلاش خود را بکنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله