جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از بازی SRH vs RCB: رویال چلنجرز بنگلور به 4 برتر منتقل شد

رویال چلنجرز بنگلور به پیروزی بزرگ مقابل سان رایزر حیدرآباد در مسابقه IPL 2023 در حیدرآباد در روز پنجشنبه نیاز داشت و آنها دقیقاً این کار را انجام دادند. شراکت هیجان انگیز 172 ران ویرات کوهلی و فاف دو پلسیس پس از تعقیب و گریز خوب مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در راجیو گاندی، یک برد غالب و دو امتیاز حیاتی را برای رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به ارمغان آورد. روز پنجشنبه ورزشگاه بین المللی حیدرآباد روز پنجشنبه. استاد کلاس ویرات کوهلی در تعقیب و گریز و قرن درخشان او قدرت هاینریش کلاسن را در یک جشنواره هیجان انگیز تحت الشعاع قرار داد.

با این برد، RCB با 14 امتیاز (NRR + 0.180) از 13 بازی به رده چهارم جهش کرد. SRH در جایگاه آخر باقی ماند.

ea0g4158

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور با 702 دوش جایگاه خود را به عنوان بالاترین دونده تا کنون تثبیت کرد. در لیست بالاترین ویکت گیران، محمد شامی و رشید خان دو نفره گجرات تایتانز هر کدام با 23 اسکالپ دو مقام اول را به خود اختصاص داده اند.

با تعقیب 187 برای بردن، RCB به لطف اولین بازی‌کنندگان در فرم، Virat Kohli و کاپیتان Faf du Plessis، شروعی عالی داشت. ویرات کهلی بازکننده از اوور اول ضربه زد و با دو شوت به موقع به هدف از دست داد، قبل از اینکه فاف دو پلسیس روی واگن بپرد.

پنجاه شراکت دوباره در مسابقات برای دو نفر افتتاحیه RCB افزایش یافت و بازدیدکنندگان پس از 6 اور به 64/0 رسیدند. SRH تقریباً پس از اینکه Mayank Dagar یک تحویل هیجان انگیز را دریافت کرد، شراکت را پایان داد که متأسفانه مشخص شد که ممنوع است و به دردسرهای SRH اضافه کرد.

این دو با خفاش غیرقابل توقف به نظر می رسیدند زیرا دو پلسیس و کوهلی هر دو نیم قرن به ترتیب ضربه زدند و RCB در 108/0 با 8 اور باقی مانده بود.

Virat Kohli در بهترین حالت خود بود و همه را تحت تاثیر قرار داد زیرا مشارکت 150 ران در ویکت افتتاحیه بود.

این معادله به 23 از 18 برای بازدیدکنندگان کاهش یافت زیرا SRH به جستجوی ویکت افتتاحیه ادامه داد. ویرات کوهلی از بولینگ بوونشوار کومار نهایت استفاده را کرد و اولین قرن فصل خود را با سبکی ثبت کرد.

SRH به عقب برگشت تا هر دو بازکننده RCB را پشت سر هم اخراج کند، اما برای میزبان خیلی دیر شده بود زیرا RCB با چهار توپ خالی، هدف را تعقیب کرد.

پیش از این، RCB زمانی که مایکل بریسول SRH را با یک دبل در اور چهارم اینینگ زد، شروعی عالی داشت. بریسول ابتدا آبیشک شارما را برای 11 و سپس راهول تریپاتی را برای 15 حذف کرد. هاینریش کلاسن، بازیکن راست دست، برای ضربه زدن به شهباز احمد برای سه مرز ضربه زد تا در اور ششم، 16 ران جمع کند.

دو نفر از آیدن مارکرام و کلاسن ضربه را به طرز درخشانی برگرداندند و به بازیکنان RCB اجازه ندادند در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را ترک می‌کردند، آرام بگیرند.

کلاسن در 24 توپ پنجاه خود را مطرح کرد. مارکرم کاپیتان SRH پس از بازی از 18 ران توسط شهباز احمد در اوور سیزدهم اخراج شد. سپس هری بروک بیرون آمد تا خفاش کند.

سپس بروک بازوهای خود را باز کرد و در فواصل زمانی معین با کلاسنی که به خوبی بارگذاری شده بود به صورت ضربه زد. این دو نفر شهباز احمد را برای دو ماکزیمم و یک چهار را برای 19 ران شکست دادند.

با شش امتیاز استثنایی هارشال پاتل در اوور نوزدهم، کلاسن اولین قرن IPL خود را در 49 توپ مطرح کرد. با این حال، اینینگ های 104 ران سنتوریون کلاسن در همان اوور به پایان رسید.

گلن فیلیپس بت‌باز راست‌دست پس از آن بیرون آمد تا خفاش کند. در آخرین اور، خفاش‌بازان SRH تنها توانستند 4 دوش را جمع‌آوری کنند تا مجموع تیم خود را به 186/5 در 20 اور برسانند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله