جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از بازی CSK vs KKR: Knight Riders امیدهای پلی آف را زنده نگه می دارند

KKR CSK را شکست داد تا رویاهای پلی آف IPL 2023 خود را زنده نگه دارد© BCCI

شوالیه سواران کلکته رویای خود را برای رسیدن به پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 با شکست چنای سوپر کینگز با شش ویکت در روز یکشنبه زنده نگه داشتند. KKR با این برد اکنون با 12 امتیاز از 13 بازی در رده هفتم قرار دارد. آنها باید آخرین بازی خود را در این رقابت ها ببرند و به نتایج متفاوت امیدوار باشند. از سوی دیگر CSK با 15 امتیاز از 13 بازی همچنان در رده دوم قرار دارد و برای تضمین حضور در جمع چهار تیم برتر همچنان به برد نیاز دارد. گجرات تایتانز با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و روز دوشنبه به مصاف سان رایزرز حیدرآباد خواهد رفت.

7uq1o00o

در دیگر مسابقه روز، رویال چلنجرز بنگلور راجستان رویالز را با 112 ران شکست داد و پنجم شد. آنها باید تمام بازی های خود را برای کسب سهمیه برنده شوند، اما اوضاع برای RR که 12 امتیاز از 13 مسابقه کسب کرده و به طور فزاینده ای از رقابت های پلی آف خارج شده است، بد شده است.

وقتی صحبت از کلاه نارنجی به میان می‌آید، Faf du Plessis با 50 دوش دیگر در صدر جدول قرار دارد زیرا اکنون 631 دوش دارد. یاشاسوی جیسوال با 575 دوش پس از اخراج به دلیل اردک دوم شد.

در مسابقه برای کلاه بنفش، رشید خان با 23 ویکت در رده اول قرار دارد، در حالی که یوزوندرا چاهال با 21 ویکت دوم است.

KKR با امتیاز 147 برای چهار در 18.3 به پایان رسید و رانا پس از بهترین استفاده از فرصت از دست رفته پیشتاز شد. CSK تنها توانست امتیاز 144 را با Shivam Dube که بیشترین تعداد دویدن را به ثمر رسانده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله