تیم هند بمبئی پس از شکست RCB مقابل GT به شادی برمی خیزد. نگاه کن

تماشا کنید: تیم هندی های بمبئی پس از شکست RCB مقابل GT به شادی می پردازند

روهیت شارما و همکارانش رسیدن به پلی آف IPL را جشن می گیرند.© اینستاگرام

هندی‌های بمبئی روز یکشنبه را به یاد ماندنی داشتند زیرا در آخرین بازی مرحله لیگ، یک پیروزی راحت با هشت ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد به ثبت رساندند. با این حال، دلیل اصلی خوشحالی بعد از شکست گجرات تایتانز رویال چلنجرز بنگلور در دومین مسابقه روز یکشنبه بود و راه را برای قهرمان پنج دوره پلی آف IPL 2023 هموار کرد. 16 امتیاز، برای پیروزی بر RCB به GT وابسته بود. این تیم در حالی که رسیدن به مرحله حذفی مسابقات را جشن می گرفتند از شادی غرق شد.

MI با استفاده از اینستاگرام، ویدیویی را منتشر کرد که در آن روهیت شارما، سوریاکومار یاداو، کامرون گرین، ایشان کیشان و دیگران در حال پریدن و جشن گرفتن پس از پیروزی گجرات با شش ویکت بر RCB دیده می‌شوند. باخت RCB باعث شد MI در رده چهارم جدول امتیازات قرار گیرد.

قرن اول باشکوه کامرون گرین (100*) و نیم قرن روهیت شارما، سرخپوستان بمبئی را به پیروزی جامع هشت ویکتی مقابل سانرایزرز حیدرآباد در آخرین بازی IPL در ورزشگاه وانخیده در روز یکشنبه هدایت کرد.

گرین در طول 100 شکست ناپذیری خود، هشت تا چهار و هشت شش زد، که تنها 47 توپ به دست آورد. او 53 ران با سوریاکومار یاداو (25 بدون بیرون) برای یک ویکت سوم بدون شکست برای خارج کردن MI اضافه کرد.

آکاش مادوال، آهنگساز سابق اوتاراکند که قبلاً اعلام نشده بود، همچنان با چکش زدن به یورکان خود را به قتل رساند، زیرا MI سانرایزرز حیدرآباد را به 200 نفر برای 5 نفر محدود کرد.

MI اکنون در مسابقه حذفی IPL 2023 در روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram، چنای، به مصاف Lucknow Super Giants خواهد رفت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله