تیم ملی فوتبال زنان هند می تواند در جام جهانی برابر تیم مردان راه یابد: رئیس AIFF ، پروفول پاتل


رئیس فدراسیون فوتبال تمام هند (AIFF) پروفول پاتل روز سه شنبه گفت که تیم ملی زنان می تواند علیرغم توجه کمتر به آنها ، زودتر از تیم مردان به جام جهانی راه یابد. پاتل گفت AIFF امیدوار است که تیم زنان به جام جهانی فیفا 2027 راه یابد. با حمایت از دیدگاه پاتل ، وزارت ورزش از AMFF خواست نقشه راه “مشخص و موثری” تهیه کند که در جهت بهبود مهارت های تیم زنان در جام جهانی 2027 کار کند.

بوق تجاری

پاتل در تعامل مجازی با اعضای تیم ملی زیر 17 سال بانوان با ورزش گفت: “رتبه فیفا در بین تیم های بانوان بهتر از مردان است که اگر نسبت به مردان کمتر به فوتبال زنان توجه کنیم ، این بسیار خوب است.”

“وقتی این کودکان بزرگ می شوند ، من احساس می کنم تیم زنان خیلی زودتر از مردان در جام جهانی شرکت می کنند … و من بسیار امیدوارم که به دوره 2027 (جام جهانی فیفا) برسیم. ما به همه حمایت ها ادامه خواهیم داد و مطمئنم این بازیکنان در آینده به خوبی هند را نمایندگی می کنند. “

در حال حاضر ، تیم زنان 55 کشور از 159 کشور و 104 مردان را از 210 کشور اشغال کرده است. ریج نیز خوش بینی مشابهی را بیان کرد و گفت که هند به زودی واجد شرایط جام جهانی زنان خواهد بود.

“چه بزرگسالان و چه نوجوانان ، امتیاز تیم زنان بالاتر از مردان است. ما حتی اگر میزبان نباشیم توانایی صعود را داریم. من معتقدم هند به زودی واجد شرایط جام جهانی زنان خواهد بود. ما معتقدیم که مردان نیز باید واجد شرایط باشند. “

خلاصه نکات برجسته این تعامل ، مدیر کل اداره ورزش هند هند سندیپ پرادان از AIFF خواست نقشه راهی با “چشم انداز” تیم ملی زنان در رقابت برای جام جهانی 027 آماده کند.

پردگان گفت: “ما از AIFF می خواهیم كه همه ذینفعان را متحد كرده و نقشه كاری م concreteثر و م forثر برای جام جهانی زنان 2027 تهیه كند. این یك چشم انداز است. این امر هند را به خانه قدرتمندی در فوتبال زنان در سال 2027 تبدیل خواهد كرد.”

امسال قرار بود هند میزبان جام جهانی زنان زیر 17 سال باشد ، اما پس از تعویق به دلیل همه گیری COVID-19 ، قرار گرفتن در معرض گروه سنی لغو شد. با این حال ، این کشور حق استقرار برای نسخه 2022 را دریافت کرد.

پاتل گفت که هشت عضو تیم فعلی زیر 17 سال واجد شرایط بازی در جام جهانی جوانان زنان تا سال 2022 هستند ، زیرا آنها در سال 2005 متولد شدند ، بقیه افراد براساس سن خواهند بود. وی با بیان اینکه چندین گزینه دیگر دارند ، از بازیکنانی که جام جهانی فیفا 2022 را از دست می دهند خواست که ناامید نشوند.

“دختران جوان ما نباید امید خود را از دست بدهند ، زیرا فرصت های زیادی برای بازی در این کشور به دست می آورید. در ماه مارس (سال آینده) یک مرحله مقدماتی برای جام جهانی زنان FIFA U-20 و در تاریخ 2 اوت – دور 2 برگزار می شود. شما فرصتی برای انجام این کار پیدا کنید و ما اردو را از ژانویه آغاز می کنیم ، “پاتل گفت.

“هند همچنین میزبان جام زنان آسیا در سال 2022 است و تا آن زمان برخی از شما 18-19 ساله می شوید و می توانید در تیم ملی بزرگسالان بازی کنید.”

وی همچنین گزارش داد که AIFF در حال ایجاد تیم توسعه برای این بازیکنان زن در امتداد “تیراندازان هند” برای مردان بازیگر در I-League ، برای حضور در لیگ زنان هند است. ریججو گفت که دولت به کمک AIFF در میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 17 سال فیفا در سال 2022 ادامه خواهد داد.

بالا رفته

وی گفت: “ما تا سال 2022 همان آماده سازی ها را تا سال 2020 ادامه خواهیم داد و از طرف دولت پشتیبانی مالی و کارگری خواهیم کرد.”

“من ناامید شدم که برخی از دختران زیر 17 سال به دلیل فاکتور سنی قادر به بازی در سال 2022 نیستند. اما چیزی برای ناامید کردن وجود ندارد ، شما می توانید زیر 20 سال بازی کنید ، رده بزرگسالان ، آینده پشت سر شما است. بدون نگرانی ، ما ارائه خواهیم داد تمام حمایت ها ، “ریج گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله