تماس کم ، سفرهای کوتاه: روسای المپیک گرفتار ویروس ها قوانینی را تعیین می کنند


برگزارکنندگان روز چهارشنبه با تشریح برنامه های این بازی ها گفتند ، ورزشکاران در بازی های المپیک کروناویروس به تاخیر افتاده در تاکیو به طور منظم با محاکمات مختلفی روبرو می شوند ، محدودیت ها و مجازات های بالقوه ای را برای عدم رعایت مقررات بهداشتی مخلوط می کنند. پس از ماه ها مذاکره ، مقامات گزارشی 54 صفحه ای منتشر کردند که حاوی چگونگی ادامه بازی ها حتی در صورت کنترل نشدن بیماری همه گیر تا تاریخ جدید در اوایل ژوئیه 202 است. بینندگان خارجی از شرط قرنطینه چشم پوشی می کنند. همچنین می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند ، اما برای کمک به برقراری ارتباط مجبورند قوانینی از استفاده از ماسک و ممنوعیت تشویق و پایان دادن به ذخیره بلیط را دنبال کنند.

بوق تجاری

توشیرا موتا ، مدیرعامل توکیو 2020 اذعان داشت که اقدامات شدید امنیتی باعث می شود بازی ها “متفاوت” باشند ، اما ابراز امیدواری کرد که بازی ها همچنان در یک فضای جشن برگزار شوند.

وی گفت: “این ساده خواهد بود ، نه جشن ، اما امیدوارم چیزی حرکتی باشد که با قدرت ورزش انگیزه مردم را فراهم کند.”

ورزشکاران هنگام ورود به ژاپن مورد آزمایش قرار می گیرند و سپس هر چهار تا پنج روز در طول اقامت خود در دهکده المپیک آزمایشات منظمی را انجام می دهند.

همچنین مرکزی برای مبارزه با عفونت ها ایجاد خواهد شد که با موارد مثبتی که به گفته برگزارکنندگان اتفاق می افتد ، مقابله خواهد کرد.

با این حال ، مقامات هنوز گزارش نکرده اند که اگر یک ورزشکار در طول بازی ها به ویروس کرونا آلوده شود ، این امر چگونه بر قوانین مسابقه تأثیر می گذارد.

همه ورزشکاران باید یک آیین نامه رفتاری را امضا کنند که شامل پرهیز از مکالمه با صدای بلند ، پرهیز از تماس فیزیکی با دیگران و ماسک زدن هنگام تمرین یا مسابقه نباشد.

همچنین از آنها خواسته می شود به جای اینکه برای گشت و گذار در این کشور بمانند ، به محض پایان فعالیت هایشان ژاپن را ترک کنند.

قرنطینه فن “نا مصلحت”

مجازات های عدم رعایت موارد هنوز مشخص نشده و به طور مشترک با کمیته بین المللی المپیک تدوین می شود.

موتو گفت: “این یک قانون نیست ، اما ما باید مراقب باشیم و از مردم بخواهیم که اقدامات احتیاطی را انجام دهند.”

“ما سیستمی ایجاد خواهیم کرد که به رهبران تیم یا نمایندگان ورزشکاران اجازه می دهد اقدامات احتیاطی را انجام دهند.”

اقدامات خاص برای تعیین تعداد طرفداران با توجه به سطح آلودگی در سراسر جهان ، می تواند در بهار انجام شود.

برگزارکنندگان تصمیم گرفته اند که با توجه به محدودیت زمانی ، اعمال یک قرنطینه دو هفته ای برای بازدیدکنندگان طرفدار “نامناسب” است و در عوض از آنها می خواهند برنامه های ردیابی را بارگیری کنند و از قوانین امنیتی سخت پیروی کنند.

موتو گفت که برگزارکنندگان در حال کار بر این فرض هستند که واکسن تا زمان آغاز بازی ها در دسترس نخواهد بود ، علیرغم نتایج آزمایشات مثبت در هفته های اخیر.

وی افزود هنوز هزینه اقدامات متقابل ویروسی محاسبه نشده است ، اگرچه گزارش ها هفته گذشته آنها را 1 میلیارد دلار تخمین زده اند.

بالا رفته

همان گزارش تخمین می زند که انتقال بازی ها از تاریخ اصلی خود در سال جاری ، 2 میلیارد دلار دیگر به برچسب قیمت اضافه می کند.

در ژاپن شور و شوق بازی ها کم شده است و نظرسنجی در ماه جولای نشان داد که از هر چهار نفر فقط یک نفر می خواهد آنها را در سال 2021 ببیند. بیشترین تأخیر یا لغو بیشتر را پشتیبانی می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله