به‌روزرسانی امتیاز زنده PBKS در مقابل MI، IPL 2023: روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برنده بازی پرتاب شد، و کاسه در مقابل پادشاهان پنجاب را انتخاب کرد.

PBKS vs MI Live Updates: پنجاب کینگز در اولین مسابقه هندیان بمبئی را شکست داد.© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده PBKS در مقابل MI، IPL 2023: سرخپوستان بمبئی روز چهارشنبه در موهالی در دیدار شماره 46 لیگ برتر هند به مصاف پنجاب کینگز خواهند رفت. این یک آزمون کلاس و شجره نامه برای قهرمانان پنج بار MI است زیرا آنها با وظیفه غیرقابل پیش بینی PBKS روبرو هستند. یک برد به MI یک تقویت بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند. از سوی دیگر، PBKS نیز به یک برد نیاز دارد تا امیدهای خود را در پلی آف قوی نگه دارد. (جدول بانکی IPL 2023)

در اینجا امتیاز زنده و به روز رسانی مسابقه IPL 2023 بین PBKS و CSK مستقیماً از Mohali است:







  • 18:56 (IST)

    PBKS vs MI Live: Vintage Suryakumar Yadav

    سوریاکومار یاداو، متخصص تنیس T20 هند، در بازی قبلی هندیان بمبئی، توپ 29-بال 55 را مقابل راجستان رویالز به ثمر رساند. اطمینان SKY به دویدن بیشتر از دویدن باعث ایجاد حس آرامش در کمپ MI می شود. ستاره T20 به دنبال ادامه داستان خود خواهد بود.

  • 18:43 (IST)

    PBKS vs MI Live: عملکرد ضعیف روهیت شارما

    با این حال، فرم روهیت، کاپیتان MI، نگرانی بزرگی برای قهرمانان پنج‌بار IPL است و خیلی به کاپیتان هندی در روز چهارشنبه بستگی دارد تا تیمش را پس از واگذاری تنها سه ران در دیدار مقابل رویالز، تقویت کند.

  • 18:35 (IST)

    PBKS vs MI Live: تیم دیوید در کانون توجه

    پیروزی پر شور هندی‌های بمبئی مقابل راجستان رویالز توسط تیم دیوید، کریکت‌باز استرالیایی متولد سنگاپور، طراحی شد که در فینال اوور سه شش توپ را در 14 توپ شکست ناپذیر 45 شکست تا پیروزی را از آرواره شکست بیرون بکشد. او امشب در دیدار مقابل PBKS مرکز جذب خواهد بود.

  • 18:29 (IST)

    PBKS vs MI Live: Battles for Punjab Kings

    پادشاهان پنجاب به بازی کریکت تهاجمی شهرت دارند، اگرچه بزرگترین نقطه ضعف آنها درجه بالای غیرقابل اعتماد است. به غیر از شیخار داوان و تا حدی شریک افتتاحیه‌اش پرابسیمران سینگ، تعداد کمی از خفاش‌بازان PBKS به اندازه کافی در مجموع سهم داشته‌اند، اگرچه همه اینها در بازی قبلی آنها مقابل Chennai Super Kings در Chepauk در 30 آوریل تغییر کرد.

  • 18:16 (IST)

    PBKS در مقابل MI Live: PBKS پیش بینی XI –

    برای پادشاهان پنجاب، ناتان الیس احتمالاً با آرشدیپ سینگ هدایت حمله سرعت را بر عهده خواهد داشت. الیس به احتمال زیاد جایگزین کاگیسو رابادا می شود که تاکنون در بهترین فرم نبوده است. آنچه را که ما فکر می کنیم PBKS می تواند در بازی انجام دهد را بررسی کنید. اینجا کلیک کنید
  • 18:14 (IST)

    PBKS در مقابل MI Live: MI پیش بینی XI –

    سرخپوستان بمبئی می توانند آرجون تندولکار را پس از حذف ارشد خان از ترکیب بازی امروز مقابل پنجاب کینگز به میدان بروند. بولینگ آنها در این فصل بسیار ضعیف بوده است، به خصوص در اورهای اسلوب. بررسی کنید که ما فکر می کنیم چه چیزی می تواند XI بازی برای MI باشد. اینجا کلیک کنید
  • 18:00 (IST)

    PBKS vs MI Live: مو به مو

    هندی های بمبئی و پنجاب کینگز 30 بازی مقابل یکدیگر در IPL انجام داده اند. هر یک از آنها 15 برد. در مورد سه بازی آخر صحبت می کنیم، پنجاب دو برد و بمبئی یک برد.

  • 17:50 (IST)

    PBKS vs MI Live: MI پس از یک برد به دست می آید

    پیروزی مقابل راجستان رویالز در استادیوم وانکهد در 30 آوریل، پس از تعقیب ماموت 212 با سه توپ برای کسب دو امتیاز ارزشمند، کمی اعتماد به نفس را به تیم هندی های بمبئی تزریق کرد. آنها پس از انجام همین تعداد بازی در نسخه فعلی، در مجموع 8 امتیاز دارند.

  • 17:23 (IST)

    PBKS vs MI Live: در اولین مسابقه چه اتفاقی افتاد؟

    آرشدیپ سینگ بولینگ با کیفیتی را در اوورهای آغازین به نمایش گذاشت در حالی که پنجاب کینگز در اولین مسابقه در ورزشگاه وانکهد در IPL 2023، هندی های بمبئی را با 13 ران شکست داد. بیهوده PBKS 214 برای 8 در 20 اور پست ارسال کرد. نکات برجسته بازی را اینجا ببینید

  • 17:17 (IST)

    PBKS در مقابل MI Live: تست برای سرخپوستان بمبئی

    کلاس و شجره هندی‌های بمبئی قهرمان پنج‌بار هندی‌ها یک بار دیگر در دیدار با تیم غیرقابل پیش‌بینی پادشاهان پنجاب در تصمیم‌گیری لیگ برتر هند در موهالی در روز چهارشنبه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. یک برد به MI یک تقویت بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند.

  • 17:09 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه! به وبلاگ زنده مسابقه 46 IPL 2023 خوش آمدید. کینگز پنجاب امشب در استادیوم IS Bindra میزبان سرخپوستان بمبئی است. منتظر نمرات زنده و اخبار مربوط به بازی باشید!

موضوعات مطرح شده در این مقاله