به‌روزرسانی امتیاز زنده CSK در مقابل KKR، IPL 2023: نقطه پلی‌آف چشمی Super Kings Chennai با مسابقه در برابر Knight Riders

به‌روزرسانی‌های زنده CSK در مقابل KKR: CSK در روز یکشنبه میزبان KKR است.© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده CSK در مقابل KKR، IPL 2023: قهرمان چهار دوره چنای سوپر کینگز (CSK) روز یکشنبه در ورزشگاه MA Chidambaram در مسابقات لیگ برتر هند به مصاف کلکته نایت رایدرز (KKR) خواهد رفت. CSK به دنبال یک برد برای افزایش شانس خود برای صعود به پلی آف خواهد بود. تیم تحت رهبری MS Dhoni با 15 امتیاز (12 مسابقه) در بهترین موقعیت برای صعود به مرحله بعد قرار دارد در حالی که Nitish Rana and Co. (10 امتیاز) باید دو بازی باقیمانده خود را ببرند و امیدواریم نتایج دیگر به آنها برتری دهد. (جدول IPL BANKS)

در اینجا نمرات زنده و به روز رسانی مسابقه IPL 2023 بین CSK و KKR به صورت زنده از چنای آمده است:







  • 18:31 (IST)

    CSK vs KKR Live: رودررو

    هر دو طرف 28 مسابقه انجام دادند، چنای سوپر کینگز در 18 بازی پیروز شد و نایت رایدر کلکته 9 بازی را برد. یک مسابقه با تساوی به پایان رسید. در اولین بازی فصل جاری CSK با اختلاف 49 بار KKR را شکست داد.

  • 18:23 (IST)

    CSK در مقابل KKR Live: ترکیب کامل بولینگ CSK

    بولرها، به ویژه ماتیس پاتیران، کار را برای کاپیتان انجام دادند. توشار دشپنده اگرچه گران قیمت بود اما موفق شد ویکت ها را به دست آورد. همانطور که تیم دهلی روز چهارشنبه متوجه شد، اسپینرها – جادجا، معین و ماهیش تکشانا – در تحت فشار قرار دادن ضربه زن های حریف موثر هستند.

  • 18:11 (IST)

    CSK در مقابل KKR Live: ترکیب ضربات جامد CSK

    دوون کانوی (420 دوش) و روتورای گایکواد، خفاش‌کنندگان افتتاحیه تیم میزبان، شروع خوبی داشتند. Ajinkya Rahane و Shivam Dube در نقش های تعیین شده خود از وضوح برخوردارند و چرخ دنده های حیاتی در تیم CSK هستند. در یک زمین آهسته که شاهد تقلای کتک‌ها بود، Dube موفق به کسب موفقیت‌های بزرگ شد و روز یکشنبه به تماشای مسابقه خواهد رفت. اگرچه Moeen Ali، Ravindra Jadeja و Ambati Rayudu تاثیر مطلوبی نداشتند، Super Kings به خوبی عمل کردند.

  • 17:59 (IST)

    CSK vs KKR Live: یک چالش بزرگ در انتظار KKR است

    شاگردان ماهندرا سینگ دونی با دو برد در جهش وارد مسابقه می شوند و مثل همیشه شکست دادن در “لانه” خود سخت خواهند بود. حتی یک دو سیکس از خفاش Dhoni کافی است تا تماشاگران Chepauk را هیجان زده کند و او این کار را در بازی قبلی مقابل دهلی کپیتالز انجام داد که حیاتی بود.

  • 17:48 (IST)

    CSK vs KKR Live: KKR به دنبال زنده نگه داشتن شانس های بیرونی است

    این یک بازی برای کلکته نایت سواران است که 10 امتیاز از 12 بازی دارند. حتی اگر KKR از اینجا 2 امتیاز بگیرد و موفق شود در بازی بعدی لاکنو سوپر جاینتز را شکست دهد، با 14 امتیاز به پایان خواهد رسید. در آن صورت، KKR به نتایج متفاوتی امیدوار خواهد بود.

  • 17:26 (IST)

    CSK vs KKR Live: CSK یک برد تا راهیابی به پلی آف فاصله دارد

    قهرمان چهار دوره چنای سوپر کینگز به دنبال پیروزی و تقویت شانس خود برای صعود به پلی آف خواهد بود. تیم تحت رهبری ام اس ثونی از 12 بازی در IPL 2023 15 امتیاز دارد. آنها در رتبه دوم جدول امتیازی قرار دارند و یک پیروزی دیگر آنها را به پلی آف تضمین می کند.

  • 17:03 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه! به وبلاگ زنده مسابقه شماره 61 IPL 2023 خوش آمدید. چنای سوپر کینگز امشب در استادیوم MA Chidambaram میزبان کلکته نایت رایدرز است. منتظر نمرات زنده و اخبار مربوط به بازی باشید!

موضوعات مطرح شده در این مقاله