“بهترین بت زن بعدی بعد از ویرات کوهلی…”: تعریف بزرگ کاپیتان سابق پاکستان برای ستاره هند

کاپیتان سابق پاکستان می گوید که شوبمن گیل می تواند چیز بزرگ بعدی در کریکت هند باشد.© BCCI/IPL

به گفته رامیز راجا، رئیس هیئت کریکت پاکستان (PCB)، شوبمن گیل، با تمایل به گلزنی بزرگ، می‌تواند بازیکن بزرگ بعدی در کریکت هند باشد. گیل که در حال حاضر حداقل یک قرن در هر فرمت گلزنی کرده است، کلاس خود را در راه رسیدن به توپ کلاسیک 67 بر 49 در پیروزی شش ویکت گجرات تایتانز مقابل پنجاب کینگز در لیگ برتر هند در روز پنجشنبه نشان داد. راجا پس از دیدن ضربه او در مقابل PBKS، پیشنهاد کرد که گیل می تواند جانشین احتمالی ویرات کوهلی باشد.

او (گیل) پتانسیل بسیار زیادی دارد، او زمان زیادی دارد. وقتی بازی می کند به طور طبیعی بسیار خوش تیپ به نظر می رسد. وقتی او رانندگی می کند، یک انحنا برای پرتاب وجود دارد. او زمان زیادی برای بازی کردن ضربات خود دارد. مهم نیست که او در آفساید، آنساید، هوک یا استخر گل می زند، فقط خیلی زیبا، مرتب و تمیز است. راجا در کانال یوتیوب خود گفت: خیلی ها پیش بینی می کنند که او می تواند بهترین بتمن بعدی بعد از ویرات کوهلی باشد.

راجا همچنین پیشنهاد کرد که گیل دارای لمس، کلاس و ظرافت روهیت شارما است و افزود که “آسمان حد است” برای جوان.

او حس، کلاس و ظرافت روهیت شارما را دارد. و خلق و خوی او کاملا قوی است. از تست‌ها، ODI و T20I نیز، او بول‌بازها را عذاب داد. وقتی او را می بینی، به نظر می رسد که زمان متوقف شده است. او در سن کم سابقه دارد. او افزود که آسمان برای او حد است.

گیل تاکنون دویست امتیاز در تست‌ها، چهار امتیاز در ODI و یک امتیاز در T20I کسب کرده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله