“بهترین اسپینر T20 غافلگیر شد”: سریلانکا با 3 6 های سانجو سامسون در برابر رشید خان عملکرد خوبی داشت.

سانجو سامسون رشید خان را برای سه 6 شکست داد© BCCI

کومار سانگاکارا، سرمربی راجستان رویالز معتقد است که سانجو سامسون، کاپیتان تیم سه شش شش در برابر رشید خان، قهرمان تایتانز گجرات، در تعقیب و گریز موفق آنها در لیگ برتر هند در احمدآباد، بازی را تغییر داد. سامسون (60 توپ از 32 توپ) در اور سیزدهم از تعقیب 178 RR برای کاهش میزان درخواست، سه ضربه متوالی از رشید زد. رویالز در نهایت با چهار توپ خالی در روز یکشنبه هدف را اصلاح کرد و شیمران هتمایر از تنها 26 توپ 56 شکست ناپذیر را شکست داد.

«نه تنها ما را در پاورپلی بردی، بلکه رشید خان و راهی که از آنجا شروع کردی، بازی را تغییر داد. بهترین توپ انداز آنها و برخی می گویند بهترین اسپینر T20 در جهان کاملاً غافلگیر شد.

سامسون و هتمایر یک پایه مهم 59 دویدن از 27 توپ اضافه کردند تا تعقیب و گریز را تنظیم کنند. سپس هتمیر برای تکمیل تعقیب و گریز، 47 دور 20 تحویل با Dhruv Jurel (18 توپ از 10 توپ) اضافه کرد.

این فقط نشان می دهد که وقتی در بازی هستید، هر چیزی ممکن است. چه رشید خان، چه شین وارن یا موتیاه مورالیتاران، مهم نیست چه زمانی در بازی هستیم. ما توپ بازی می کنیم نه مرد. باز هم، فوق العاده انجام شد.

با این برد، رویالز با 4 برد از 5 مسابقه، صدرنشین جدول رده بندی IPL 2023 شد. از سوی دیگر گجرات پس از دومین شکست متوالی خانگی خود در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله