“بزرگترین برد دوران حرفه ای من”، دوون کانوی پس از شکست CSK GT در فینال IPL 2023

تصویر فایل بازکننده CSK Devon Conway© BCCI/IPL

دوون کانوی، بازکننده چنای سوپر کینگز (CSK) برد فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز (GT) را “بزرگترین” برد دوران حرفه ای خود نامید. ضربه‌زن چپ‌دست نقش کلیدی در اینینگ‌های دوم داشت تا CSK را در رقابت برای کسب پنجمین عنوان IPL خود نگه دارد. در حالی که روتوراج گایکواد در تلاش برای یافتن مرزها و زمان زدن ضربات خود بود، رویکرد تهاجمی کانوی CSK را با چهار اور تحت شرایط اصلاح شده به 52 بر 0 رساند.

“من باید مدت زیادی صبر می کردم، بسیار عصبی بودم، اما روتو (گایکواد) و من برنامه ریزی کردیم که چگونه ادامه دهیم. شخصا این بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای من است. فینال IPL نمی تواند بزرگتر از این باشد. با تشکر فراوان از مایک هاسی، چپ‌گرای دیگر. کانوی بعد از بازی گفت: خیلی خوب است که به جای او باشم.

قبل از مسابقه، یک جایگاه 67 دوانی بین شوبمن گیل (39 توپ از 20 توپ) و رایدیمن ساها باعث شد GT شروع خوبی داشته باشد. سپس جایگاه 64 ران بین ساها و سای سودارشان آمد. ساها به خاطر 54 توپ از 39 توپ که پنج توپ چهار و یک توپ داشت اخراج شد.

سودارشان 96 را تنها در 47 توپ، با 8 توپ و 6 توپ شکست داد. او با کاپیتان هاردیک پاندیا که 21 توپ از 12 توپ به ثمر رساند، 81 ران را برای ویکت سوم به ثمر رساند.

ماتیشا پاتیرانا در چهار اوور امتیاز 2/44 را به دست آورد. دیپاک چهار و راویندرا جادجا هر کدام یک ویکت گرفتند.

این مسابقه به دلیل بارندگی به تعویق افتاد. پس از از سرگیری، CSK هدف اصلاح شده 171 ران در 15 اور تعیین شد. دوون کانوی بازکننده (47 توپ از 25 توپ) و روتوراج گایکواد (26 توپ از 16 توپ) سکوی 74 دوانی را برای اولین ویکت فراهم کردند. با وجود 27 توپ آجینکیا رهانه و 19 توپ از 8 توپ توسط آمباتی رایادو، موهیت شارما با بولینگ فشرده خود یک بازگشت برای GT نوشت. او همچنین Dhoni را برای یک اردک طلایی گرفت.

CSK در فینال به 13 ران نیاز داشت. اما Mohit نتوانست از آن دفاع کند زیرا Jadeja پیروزی GT را با یک چهار برنده از آخرین توپ رد کرد.

موهیت انتخاب بولرهای GT بود که در چهار اوور خود امتیاز 3/36 را گرفت. نور احمد (2/17) نیز با توپ تحت تأثیر قرار گرفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله