برای اولین بار در تاریخ IPL! MS Dhoni با یک “قرن دوگانه” منحصر به فرد تاریخ می سازد

چنای سوپر کینگز (CSK) روز جمعه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پیروزی 7 ویکتی مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) رسید. در حالی که راویندرا جادجا و دوون کانوی به ترتیب با توپ و چوب در بهترین حالت خود بودند، دونی نگه داشت. آرام یک قرن دوگانه منحصر به فرد را پشت کنده ها تکمیل کرد. Dhoni، 41 ساله، اولین دروازه بان در تاریخ IPL بود که 200 اخراج را لمس کرد. در بازی مقابل حیدرآباد، ثونی یک ران اوت، یک ضربه و یک ضربه به تعداد خود اضافه کرد تا در 233 مسابقه IPL یک “دبل تن” منحصر به فرد را تکمیل کند.

وقتی نوبت به فهرست کلی می رسد، Dhoni رهبر بلامنازع در رتبه اول است. بعد از او دینش کارتیک، ویکت بان کهنه کار تیم رویال چلنجرز بنگلور قرار دارد که 187 اخراج در 218 مسابقه داشته است. AB de Villiers بازکننده سابق RCB با 140 اخراج در جایگاه سوم قرار گرفت. رابین اوتاپا، وریدیمن ساها و پارتیو پاتل بعدی در لیست قرار دارند.

در پایان مسابقه، دونی اعتراف کرد که نمی‌دانست چقدر از دوران حرفه‌ای‌اش باقی مانده است و فقط می‌خواست تمام تلاش خود را در زمان کمی که به عنوان بازیکن کریکت باقی مانده بود، انجام دهد.

“هر چه گفته شود و انجام شود، آخرین مرحله زندگی حرفه ای من، لذت بردن از آن مهم است. خوشحالم که اینجا هستم. آنها عشق و محبت زیادی به ما دادند. آنها همیشه دیر می‌مانند تا به من گوش دهند.»

دونی با پرتاب کردن عملکرد بولرهای خود، گفت: «شما برای انتخاب عملکرد او (پاتیرانا) به زمان نیاز دارید. ما با مالینگا – مردی که اقدامات ناهنجار انجام می دهد و با خط و طول بسیار سازگار است – دیده ایم که گل زدن از او دشوار است. برای زدن دومی تردید داشتم. این احساس وجود داشت که شبنم زیادی وجود نخواهد داشت. به طور کلی، میانگین اورها تعیین شد. بولرهای سریع در اورهای آخر خیلی خوب ضربه زدند. من همیشه به آنها می گویم که اولین جایگاه در این رشته با شماست. با این حال، آنها بهترین شکار را به من ندادند. من احساس کردم این یک شکار فوق العاده است. خیلی وقت پیش من هنوز یک بازی را به خاطر دارم – راهول دراوید نگه داشت و او یکی از آن ها را گرفت. مطمئنا، پیرمرد، نمی تواند از آن دوری کند.

به لطف این پیروزی، CSK شانس خود را برای صعود به پلی آف تقویت کرد. آنها در حال حاضر در رده سوم جدول امتیازی قرار دارند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله