برای اولین بار در تاریخ IPL! آرجون تندولکار به همراه پدرش ساچین رکوردی بی نظیر را به نام خود ثبت کرد

هنگامی که سرخپوستان بمبئی روز یکشنبه برای بازی خود در لیگ برتر هند در سال 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز حاضر شدند، کاپیتان روهیت شارما به دلیل بیماری معده نتوانست به ترکیب یازدهم بازی برسد. سوریاکومار یاداو، معاون او، کلاه کاپیتان را برای این مسابقه بر تن کرد. در حالی که غیبت روهیت به سوریا فرصت داد تا قدرت خود را در کاپیتانی امتحان کند، همچنین راه را برای آرجون تندولکار بدون پیراهن هندی هموار کرد تا اولین بازی خود را در IPL انجام دهد، دو سال پس از اینکه برای اولین بار با این امتیاز در سال 2021 قرارداد امضا کرد.

آرجون ابتدا به هندیز بمبئی ملحق شد، تنها فرنچایز IPL که پدرش قبل از آویختن کفش‌هایش در آن بازی می‌کرد، پیش از قهرمانی 2021. با این حال، در دو سال کار در فرنچایز، آرجون نتوانست اولین بازی خود را انجام دهد.

در برابر نایت رایدرز در سال 2023 بود که آرجون سرانجام این شانس را پیدا کرد تا اولین بازی خود را انجام دهد و برای اولین بار به بازیکنان MI در XI بازی پیوست. در این روند، آرجون یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کرد زیرا او و ساچین اولین زوج پدر و پسری بودند که برای یک فرنچایز در تاریخ IPL بازی کردند.

«پدر و پسر پس از 10 سال امتیاز مشابهی گرفتند. برای اولین بار در IPL. موفق باشید، آرجون تندولکار،” عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی در این مورد نوشت.

سرخپوستان بمبئی به لطف پیروزی در آخرین بازی خود مقابل دهلی کپیتالز در دور آخر مورد حمایت زیادی قرار گرفتند. در مقابل، کلکته نایت رایدرز پس از شکست مقابل سان رایزرز حیدرآباد با 23 ران در آخرین مسابقه خود وارد این رقابت ها می شود.

سوریاکومار در حین پرتاب گفت: “دوست دارم اول کاسه بزنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعداً به خوبی به چوب برخورد می کند. روهیت با ناراحتی معده بیرون آمده است. وقت آن است که یک نمایش خوب به نمایش بگذاریم. ما یک شیفت خواهیم داشت، دوان یانسن وارد می‌شود، بقیه همان‌طور است.”

MI Playing XI:ایشان کیشان (W)، کامرون گرین، تیلاک وارما، سوریاکومار یاداو (ج)، تیم دیوید، نهال وادهرا، آرجون تندولکار، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، دوان جانسن، رایلی مردیت

موضوعات مطرح شده در این مقاله