برایان لارا اعتراف می کند که با فصل پر هیجان IPL کنار نمی آید

برایان لارا، اسطوره هند غربی، اعتراف کرده است که در اولین سال حضورش به عنوان سرمربی سانرایزرز حیدرآباد، نتوانست سختی‌ها و احساسات این مسابقات را درک کند، زیرا این فرنچایز یک بار دیگر از IPL خارج شد. مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز پس از پیروزی 34 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز دوشنبه به اولین تیمی تبدیل شد که به پلی آف راه یافت. این نتیجه همچنین تیم تحت مربی لارا را با دو بازی باقی مانده حذف کرد.

لارا در جریان تعامل رسانه ای پس از بازی گفت: «اول اینکه امسال اولین سال من (به عنوان سرمربی یک تیم IPL) است.

لارا خاطرنشان کرد که کشف جزئیات در اولین سال مربیگری او در تیم T20 دشوار بود.

پس از سال 2022 که در آن هشتم شد، SRH راه خود را از موفق ترین مربی خود، تام مودی، که پنج بار آنها را به پلی آف رساند و قهرمان IPL 2016 شد، جدا کرد.

مشاور استراتژیک سابق و مربی ضربتی، این اولین انتصاب بزرگ هند غربی به عنوان سرمربی تیم T20 بود.

این مرد 54 ساله گفت: «نمی‌توانیم احساسات فصل IPL را تحمل کنیم، به خصوص زمانی که به مکان‌های مختلف سفر می‌کنیم و سطوح مختلف را پیدا می‌کنیم.

او افزود: «سال گذشته ما بر اساس 3 تا 4 سایت (به دلیل کووید-19 و محیط حباب زیستی) بود، بنابراین تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

لارا گفت: “به عنوان یک مربی، درک اینکه چقدر باید به آنچه در حال رخ دادن است توجه داشته باشید، برای اصلاح دائمی چیزها کار پر زحمتی است.”، امیدوار است که بازیکنان فصل آینده “اشتباهات” خود را اصلاح کنند و به “بازیکنان کریکت بسیار بهتر” تبدیل شوند. “.

واتین به مهمانی نیامد

لارا در ادامه گفت که آنها “جوخه ضربه زدن قابل احترام” داشتند اما مهاجمان آنها نتوانستند به مهمانی بیایند.

SRH به شدت به راهول تریپاتی و آبیشک شارما در ضربات ضربه زدن تکیه کرده است اما این دو در این فصل موفق بوده اند.

تریپاتی که فصل گذشته 413 دوش به ثمر رساند، این بار از 12 مسابقه 258 دوش را انجام داده است. شارما که در سال 2022 426 ران به ثمر رساند، در 10 مسابقه 215 گل به ثمر رساند.

امثال راهول تریپاتی یا آبیشک شارما، که سال گذشته بیش از 400 گل (هر کدام) به ثمر رساندند، احساس می کنند که امسال کمی سخت است.

اما موضوع فقط مربوط به یک یا دو بازیکن نیست، فقط مربوط به بازیکنان هند نیست. من احساس می کنم که به عنوان یک واحد نتوانسته ایم به آنچه که انتظار می رفت دست پیدا کنیم.

لارا افزود: «اگر به روزنامه نگاه کنید، فکر می‌کنم این یک ترکیب قابل احترام است و ما به اندازه کافی نتوانسته‌ایم به مهمانی بیایم.»

این فرنچایز همچنین به دلیل ندادن فرصت کافی به آهنگساز خود عمران مالیک مورد انتقاد قرار گرفته است.

ملیکا تحت تأثیر قرار نگرفت

مالک که فصل گذشته 12 ویکت گرفت، این بار فقط 7 بازی انجام داد و با 5 اسکالپ برگشت.

“شما فقط باید به فرم بازیکن نگاه کنید. ما از عمران (مالک) انتظارات زیادی داریم. لارا گفت که او دیل استین را دارد که با او کار کند.

اما ما باید در هر بازی برای پیروزی بازی کنیم. ما باید بهترین ترکیب خود را وارد میدان کنیم. بنابراین من فکر می‌کنم که دقیقاً بر این اساس است که فرم بازیکن همان چیزی است که ما قبل از انتخاب بازیکن به آن نگاه می‌کنیم.

من از شما (رسانه ها) می خواهم این سوال را در مورد تیاگی از من بپرسید زیرا او نیز استعداد بسیار ویژه ای است. او تا کنون فقط یک فرصت داشته است، بنابراین فکر می‌کنم هیچ اشتباهی در انتخاب نمی‌بینم.» .

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله