“بایر” – “اشتوتگارت” پیش از دیدار “رم” در لیگ اروپا

بوندسلیگا: بایر لورکوزن دو بار شکست خورده و از سه تساوی اخیر خود یک مساوی کرده است.© توییتر

بایرلورکوزن روز یکشنبه برابر اشتوتگارت، تنها چند روز قبل از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم، به تساوی 1-1 رسید. لورکوزن بازی رفت را با نتیجه 1-0 در رم شکست داد و روز پنجشنبه میزبان رم به رهبری خوزه مورینیو قهرمان لیگ اروپا خواهد بود. دو طرف در نیمه دوم در اشتوتگارت پنالتی‌های خود را رد و بدل کردند و سرهو گیراسی، مهاجم میزبان، دروازه را باز کرد تا اینکه ازکیل پالاسیس، قهرمان جام جهانی آرژانتین، گل را به تساوی بکشاند. لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو 14 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت، اما اکنون دو شکست و یک تساوی در سه بازی آخر خود کسب کرده است.

پس از یک نیمه اول بدون گل و پر خطر، اشتوتگارت به زودی در بند دوم پیش افتاد، گیراسی با ضربه نقطه ای زیبا به سبک پاننکا از روی نقطه، پس از خطای پالاسیوس به واتارو اندا در محوطه جریمه، سر خورد.

تیم میهمان به سرعت با یک پنالتی پاسخ داد و پالاچ اشتباه قبلی خود را جبران کرد و پس از برخورد دروازه بان فابیان بردلو با ادموند تاپسوبا، تبدیل به گل شد.

جاش واگنومن از اشتوتگارت یک دقیقه بعد فرصت داشت تا میزبان را به عقب برگرداند، اما او با ضربه سر به دروازه خالی رفت.

این تساوی، قهرمان سال 2006 اشتوتگارت را با دو امتیاز از ایمنی و دو بازی باقی مانده، در مکان های سقوط خودکار باقی می گذارد.

لورکوزن دور را با تفاضل گل در رده هفتم به پایان رساند و رتبه ششم را به لیگ کنفرانس اروپا راه یافت.

RB Laipzig می تواند در بازی آخر یکشنبه با پیروزی در خانه مقابل وردربرمن، یونیون برلین را به مقام سوم برساند.

لایپزیگ در پنج فصل از شش فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است، اما روز شنبه یک سفر سخت به بایرن مونیخ، صدرنشین لیگ، خواهد داشت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله