“او مانند ویرات کوهلی، روهیت شارما و ام اس دونی اجرا خواهد کرد”: ستاره سابق هندی از شوبمن گیل تمجید می کند.

گجرات تایتانز پس از شکست هندی‌های بمبئی در دومین مسابقه مقدماتی با 62 ران در ورزشگاه نارندرا مودی بمبئی، به فینال IPL 2023 راه یافت. تایتان ها نمایش خیره کننده ای را با خفاش به نمایش گذاشتند و 233 دوش در اولین اینینگ به ثمر رساندند. Shubman Gill یک ضربه دیدنی از 129 ران (60b، 7×4، 10×6) تولید کرد که دروازه‌های GT را باز کرد. بمبئی با چندین بازیکن خفاش تلاش زیادی کرد و شروع خوبی داشت، اما در نهایت با 10 تحویل باقی مانده برای 171 ران، از مسابقات خارج شدند. Suryakumar Yadav با 61 ران (38b، 7×4، 2×6) بهترین گلزن بود. بازی مجدد مقابل چنای سوپر کینگز در حالی است که CSK روز سه شنبه در مقدماتی 1 گجرات را شکست داد تا جایگاه خود را در فینال قطعی کند.

شوبمن گیل با عملکرد الکتریکی خود در 129 دویدن در اولین اینینگ زمین را به آتش کشید که به تایتان ها کمک کرد تا مجموع عظیمی را ثبت کنند. سورش راینا، کارشناس IPL JioCinema، بازکننده جوان را تحسین کرد: «آرامشی که ما دیده ایم. در چنین مسابقه بزرگی، زبان بدن بسیار مهم است. شش هایی که او بعداً در مسابقه زد همان چیزی است که ما به آن ضربه های پیکاپ می گوییم. یکی از کارتیکیا و بعد از آن متوجه شد که می تواند به خط برود و فقط شوت بزند.من از زبان بدنش، اعتماد به نفسش، اعتقادش به خودش خوشم آمد و او عادت کرد در مسابقات بزرگ بازی کند. فقط به Virat Kohli نگاه کنید که سال گذشته با Jos Buttler دیدیم. اما اجرایی که امشب دیدیم هر وقت بازی های بزرگی داشته باشیم مثل ویرات، روهیت و ام اس دونی اجرا می کند.

تایتان ها در آستانه حفظ تاج خود به عنوان قهرمان IPL پس از پیروزی در فصل گذشته در اولین امتیاز خود هستند. آنیل کومبل، کارشناس JioCinema IPL، تداوم تیم گجرات از فصل گذشته تا این فصل را ستایش کرد: “این فصل آنها به تازگی از جایی که سال گذشته متوقف شده بودند، ادامه دادند. به هاردیک از این نظر، به اشیش و بقیه بازیکنان نیز اعتبار می‌دهیم. بازیکنان خیلی خوب خودشان را نشان دادند. اضافه شدن جاش لیتل، اضافه شدن نور احمد، فکر می کنم آن دو واقعا به آنها کمک کرده اند و همچنین قدرت بازیکن حاکم، با اضافه شدن سای سودارشان و ویجی شانکار و ایفای نقش های مربوطه. موهیت شارما در خط دفاعی فوق‌العاده بود، او پنج ویکت خواهد گرفت اما ویکت سوریاکومار یاداو بسیار مهم بود.”

بولینگ موهیت شارما موفقیت های زیادی را در طول فصل برای گجرات به ارمغان آورده است و او امروز آن را به خوبی پیش برد و تنها در 2.2 اور با امتیاز 5/10 به پایان رسید. پارتیو پاتل، کارشناس JioCinema IPL، شارما را یکی از بهترین داستان‌های بازگشتی فصل خواند: «او واقعاً خوب بازی می‌کرد. ما بحث کردیم که آیا 233 اجرا در این ویکت امکان پذیر است یا خیر. پنج ویکت این یک روز بزرگ برای موهیت شارما است، زیرا او امسال انتخاب شد. ما امسال داستان‌های بازگشت زیادی دیده‌ایم و نام Mohit Sharma نیز باید در آنجا باشد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله