امیر بازنشسته شد، دیدگاه صادقانه مربی CSK در مورد آینده MS Dhoni

MS Dhoni ممکن است آخرین IPL خود را بازی کند© BCCI/Sportzpics

در میان هیاهویی که پیرامون خروج MS Dhoni کاپیتان چنای سوپر کینگز از لیگ برتر هند وجود داشت، مایک هوسی، مربی ضربتی CSK، کمی قبل از درگیری آنها مقابل دهلی کپیتالز در روز شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی، روشن کرد. هوسی در کنفرانس پیش از بازی گفت تنها کسی که از خروج دونی از IPL اطلاع دارد خود ام اس است.

این چیزی است که ما در مورد آن صحبت نکرده ایم. آیا او آخرین IPL خود را بازی می کند یا نه تنها او می داند. ما هیچ ایده ای نداریم. هاسی در کنفرانس پیش از بازی گفت: او شش ها را می زند و بازی ها را تمام می کند.

از دیدگاه من به عنوان یک مربی ضربه زن، او هنوز هم واقعا خوب ضربه می زند. او همچنان برای ادامه تمرین و کار کردن روی بازی خود انگیزه دارد، او به خوبی به توپ ضربه می زند. ما دیده‌ایم که او مسابقات اینینگ را پوشش می‌دهد و خیلی خوب تمام می‌کند. او هنوز توانایی زدن شش ضربه را دارد. بنابراین، در حالی که او از آن لذت می‌برد و همچنان به تیم کمک می‌کند، دلیلی وجود ندارد که نتواند تا 5 سال دیگر ادامه دهد (لبخند می‌زند). او افزود: ما نمی دانیم که همه چیز به RS بستگی دارد.

Dhoni یکی از دلایل اصلی حمایت از CSK در هر مسابقه ای که بازی می کند، صرف نظر از ورزشگاه بوده است. حتی اگر برای لحظه ای روی صفحه ظاهر شود، نام او در سراسر استادیوم به گوش می رسد.

حتی Ravindra Jadeja همه کاره CSK به شوخی اظهار داشت که او مدام می شنود که مردم نام کاپیتان MS Dhoni را می شنوند و وقتی دستور را انجام می دهد، جمعیت منتظر بیرون آمدن او هستند تا بتوانند خفاش افسانه ای را ببینند که ویکت را نگه می دارد.

Hussey در مورد پشتیبانی CSK به لطف Dhoni منعکس شده است.

“اول از همه، حمایتی که ما به عنوان تیم به دلیل ام اس دریافت می کنیم شگفت انگیز است. همه آن را دریافت نمی کنند. این شما را به عنوان یک تیم بالا می برد و حمایت MS Dhoni باورنکردنی است.

در طول IPL، Dhoni نقش یک تمام کننده را روی دو یا سه توپ آخر بازی می کرد. او از مصدومیت زانو ناراحت بود و گفت که از هم تیمی هایش خواسته بعد از پیروزی مقابل دی سی او را مجبور نکنند زیاد بدود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله