استرالیا و هند امتیاز زنده برای به روزرسانی سوم ODI ODI 1 5


نتیجه مستقیم کریکت استرالیا – هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از فریم 5.1 ، هند 25/0. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. امروز مسابقه استرالیا – هند 2020-21 بین استرالیا و هند را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نتایج بازی استرالیا – هند در جریان باشید. بر روی نقشه امتیاز استرالیا – هند بررسی کنید می توانید به روزرسانی های کارت امتیازی را دریافت کنید ، واقعیت ها را مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com ، مکان مناسب برای ارزیابی کریکت زنده ، به روزرسانی های سریع داشته باشید.

4.6 فریم (0 راه اندازی)
خارج از شوبمن گیل اجازه می دهد. 6 از این فرار می کند.

4.5 فریم (0 راه اندازی)
خارج ، تحت فشار قرار دادن به نقطه. می خواهد این بار توپ را حس کند ، گیل.

4.4 فریم (0 راه اندازی)
خارج از شانه های شوبمن در آغوش. خیلی زود سراغ آنها نمی روم.

4.3 فریم (0 راه اندازی)
بیرون ، تنها مانده

4.2 فریم (4 اجرا)
چهار باشکوه یک ضربه عالی از گیل. شوبمن گیل پر و خاموش ، آن را در وسط پیمایش می کند و توپ به مرز می رسد.
AUS در برابر IND: 3rd ODI: شوبمن گیل به جاش هازلوود ضربه 4 زد!  IND 24/0 (4.2 Ov).  CRR: 5.54

4.1 فریم (1 اجرا)
جلب شد …. اما این یک ضربه است. کامل و خشن ، به نظر می رسد داوان آن را از وسط می گیرد ، اما نمی تواند آن را به خوبی درک کند. میانه روی پیست ها است و آن را می گیرد ، اما توپ نبود ، بنابراین بیرون نیامد. این تک آهنگ به هند نفوذ کرد.

4.1 فریم (1 اجرا)
کوتاه و بیرون ، داوان هزینه ای را پرداخت می کند اما اجازه می دهد. صبر کنید ، داور سوم توپ را پاس نخواهد داد. یک ضربه رایگان در راه است.

3.6 فریم (1 پرتاب)
در وسط ، مربع پشتی را که در کنار ساق قرار دارد برای یک تک پیمایش کنید.

3.6 فریم (1 پرتاب)
وسیع! پایین پای او ، به نظر می رسد که شیار او را نوازش می کند ، اما دوباره از دست می دهد.

3.5 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه تر و روی کنده ، دوباره به دیگ بخار هل داده می شود.

3.4 فریم (0 راه اندازی)
رد شد ، به دیگ ریخته شد.

3.4 فریم (1 اجرا)
وسیع! پایین پای او ، داوان به آن نگاه می کند اما از دست می دهد.

3.3 فریم (4 اجرا)
چهار این یک ضربه خوب است. بر روی بالش ها ، دوان آن را به خوبی تا مرز مرز فوت مربع به عقب جارو می کند.
AUS در برابر IND: 3rd ODI: Shihar Davan گلن ماکسول را 4 زد!  IND 15/0 (3.3 اواسط).  CRR: 29/4

3.2 فریم (2 حرکت)
درون لبه ، نمی توان آن را قطره صدا کرد. به نظر می رسد که Shihar به خیابان پرتاب می شود ، اما لبه داخلی را می گیرد. از گارد عبور می کند و به حد توقف طولانی می رود. کافی نیست و بخار گرفته می شود.

3.1 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه و خاموش ، به دیگ بخار ریخته می شود.

2.6 فریم (1 پرتاب)
در خارج ، برای یک نفر به سراغ مرد سوم بروید.

2.5 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه و کوتاه ، به نظر می رسد شیخار قطع شده است ، اما در نهایت آن را خرد می کند ، به استاد.

2.4 فریم (0 راه اندازی)
توپ کوتاه تر از بالا ، دوان به مسیر می رود. اما او طول کوتاهی را می بیند و سپس از بازی دور می شود.

2.3 فریم (0 راه اندازی)
بیرون ، تنها مانده

2.2 فریم (0 راه اندازی)
حالا هویج آویزان است ، جاش. تقریباً برای مدت زمان طولانی ، داوان با احتیاط این اجازه را به دروازه بان داد.

2.1 فریم (4 اجرا)
چهار از پهلو فشرده می شود. شیخار کامل و بیرون ، خم می شود و او را از طریق کاورها به مرز می رساند.
AUS در برابر IND: 3rd ODI: Shihar Davan به Josh Hazelwood ضربه 4 زد!  IND 8/0 (2.1 Ov).  CRR: 3.69

1.6 فریم (1 اجرا)
داون به داخل و اطراف پرتاب می شود ، آن را روی جلد دوست خود بالا می آورد. تقریباً یک عکس جعلی از او در آنجا وجود دارد.

1.5 فریم (1 اجرا)
کامل خاموش ، به طولانی مدت افتاد.

1.4 فریم (1 پرتاب)
شیخار هم بی خبر است. به طور خلاصه خاموش ، آن را به عقب چرخانده و آن را از طریق پوشش برای یکی فشار می دهد.

1.3 فریم (0 راه اندازی)
پر کننده جدا شده ، به کنار قفل شده است.

1.2 فریم (1 اجرا)
اولین مسابقه برای هند و شوبمن. کوتاه و خاموش ، محکم به یک.

1.1 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه ، شامل و در وسط ، با چشم به وسط کوتاه ویکت.

جالب است گلن ماکسول ، با توپ جدید.

0.6 بیشتر (0 راه اندازی)
دوشیزه برای شروع. خارج از Davan اجازه می دهد.

0.5 بیش از (0 راه اندازی)
در طول بالای کنده ها ، داوان به نظر می رسد کلیک می کند ، اما لبه داخلی بالش ها را می گیرد.

0.4 بیش (0 راه اندازی)
دوباره بیرون ، تنها مانده

0.3 مورد دیگر (0 راه اندازی)
پشت طول توپ بیرون است ، دوان اجازه می دهد.

0.2 بیش از (0 راه اندازی)
توپ با طول خوب بر روی کنده ها ، قفل شده در کنار.

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
ضرب و شتم! اول تحویل احساسی. در طول خوب ، Shihar به جلو می آید تا مانع شود ، اما از دست می دهد.

سپس همه ما آماده شروع هستیم. استرالیا در نزدیکی طناب ها واقع شده است. مکالمات عمدی بین بازیکنان. رقبای هندی وجود دارد ، یک بازیکن جوان آینده دار Shubman Gill ، که با Shihar Davan همکاری می کند. جاش هازلوود با توپ برای استرالیا شروع خواهد کرد و کامینز و استارک از دست خواهند داد. در اینجا او به زوج می آید …

شیک داوان آماده گفتگو است. او می گوید همه خوب به نظر می رسند. ناکرها باید شروع را به امتیازات بزرگ تبدیل کنند. می گوید از پنبه لذت می برد ، ویکت خوب به نظر می رسد. وی در ادامه گفت که با نیت مثبت پیش می رود. در اهداف شیب دار که قبلاً آنها تعقیب می کردند ، آنها نیاز به یک شروع خوب داشتند و این دقیقاً همان چیزی بود که بازکنها هنگام حرکت برای آنها برنامه ریزی می کردند. وی اضافه می کند که استرالیا کشور فوق العاده ای است و دوست دارد اینجا باشد و در اینجا بازی کند.

استرالیا (بازی XI) – آرون فینچ (C) ، مانوس لابوشان ، استیون اسمیت ، گلن ماکسول ، مویس انریکز ، الکس کری (WK) ، کامرون گرین (در محل داوید وینر) ، اشتون هاگر (در جای خود) (به جای میشل استار) ، آدام زامپا ، جاش هازلوود.

هند (بازی XI) – شیخار داوان ، شوبمن گیل (در محل AGARVALA MAYANKA) ، ویرات کولی (C) ، Shreas Ayer ، K.L. Rahul (VK) ، Hardik Pandya ، Ravindra Jadeya ، Shardul Thakur (در محل NAVIDAIP SAINI) ، Kuldip Yadav ، (در محل HAHALA JUZVENDRA) ، Yasprit Bumra ، T Natarajan (MAHIM).

هارون فینچ ، کاپیتان استرالیایی ، می گوید از زمانی که استارک این لذت را داشته و 3 بار دیگر او را بهمراه وارنر و کامین از دست داده است ، 3 شیفت داشته اند. وی اضافه می کند که کامرون گرین اولین حضور خود را انجام می دهد و هاجر و ابوت کنار ایستاده اند. گزارش هایی که وی با مارنوس باز می کند. او می گوید چیزی شبیه لاستیک مرده نیست. اضافه می کند که آنها دوست دارند ابتدا بجنگند ، اما در پیگیری زیاد سر و صدا نکنید.

ویرات کولی ، کاپیتان هند ، می گوید که او می خواهد ابتدا ضربه بزند. ادعا می کند روی دروازه خوب است. او می خواهد ابتدا این کار را انجام دهد ، و سپس مخالفان را تحت فشار قرار دهد. او می گوید تیم به اندازه کافی سازگار نیست. او می گوید ، اگر بسیاری از تاب ها ارائه نشوند ، باید متفاوت عمل کرد.

TOSS – مردان علاقه مند در وسط هستند. سکه بالا می رود و هند برنده قرعه کشی شد و ابتدا BAT را انتخاب کرد!

گزارش زمین – گلن مک گراث ادعا می کند که کمی چمن وجود دارد. محکم و روان به نظر می رسد. این یک نوار خواهد بود. مانجاکار می گوید که تنها کمی برای قایق ها این است که زمین کمی بزرگتر است ، اما با این وجود این واقعیت وجود دارد که می توان به خوبی جنگید. گلن می گوید که می خواهد هند را ببیند که برنده تساوی است.

برای بازدیدکنندگان تاکنون هیچ چیز خاصی نرفته است. بله ، وادینگ آنها در هر دو بازی کاملاً خوب بود ، اما پس از آن موفق به بستن آن بازیها به نفع خود نشدند. درست زمانی که به نظر می رسید مشارکت می تواند آنها را از تاریکی دوباره زنده کند به محض سقوط یکی از این دو خفاش که در موقعیت مناسبی قرار داشتند ، هند توطئه را کاملا از دست داد. دیگهای آنها کاملاً کشته شد. امان نداد و مانند بومرا و شامی. تغییر مکان برای تغییر سرنوشت تیم هند؟ بیایید ببینیم که ما چقدر سریع به روزرسانی ها و به روزرسانی های تیمی را به شما پیشنهاد می دهیم …

استرالیا این سری را با نتیجه 2 بر صفر به پایان رساند و ضرب و شتم های آنها در فرم عالی بودند. مانند فینچ ، وارنر ، اسمیت ، ماکسول ، همه در شکل خوبی بودند. بله ، وارنر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران بازی امروز را از دست خواهد داد ، اما استرالیا از آن عرق نمی کند. همچنین فرم فوق العاده فرم ماکسول در این مجموعه با توجه به این واقعیت که وی در لیگ T20 هند که اخیراً به اتمام رسیده است ، یک خروج فراموش نشدنی را پشت سر گذاشته است ، یک امتیاز بزرگ برای استرالیایی ها محسوب می شود. علاوه بر این ، کامینز استراحت کرد و دیدن ترکیب تیم های میزبان برای این بازی جالب خواهد بود.

682 در ODI اول اجرا می شود. 727 در 2 کار می کند. آیا در اینجا ، در 3rd ODI ، منتظر جشنواره بعدی هستیم؟ این یکی در کانبرا بازی می شود. لاستیک مرده ، با توجه به اینکه استرالیا قبلاً یک سری 2-0 را تنظیم کرده است ، اما آنها تمایل به سفیدکاری دارند ، درست است؟ بله ، و این همان چیزی است که هندی ها سعی می کنند در اینجا از آن جلوگیری کنند. آنها دوست دارند برنده و پیروز شوند تا مقداری افتخار حفظ کنند و یک ماموت جلوتر از T20I بگیرند.

مباحث ذکر شده در این مقاله