آیا قدرت جادویی مهره مار درست است؟

این روزها فروش مهره مار اصلی اینجا کلیک کنید در فضای مجازی رونق گرفته و بسیاری از افراد تحصیل کرده و بی سواد ، افراد مشهور و عوام ، زن و مرد و … طرفدار خرید این حساب به اصطلاح جادویی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، مدت هاست که مردم داشتن حساب مار به عنوان راهی برای جذب مردم و به گوش رساندن صدای خود و همچنین مواردی مانند محبوبیت در میان دوستان و آشنایان ، وضعیت مالی بهتر ، پیشرفت شغلی ، خوشبختی در زندگی و هزاران آرزو. اگر این چیز دیگری باشد که افراد با سن ، تحصیلات و اقشار مختلف را به سمت رامالان جذب می کند که مردم را با ترفندهای جدید فریب می دهند ، “مهره مار” یکی از محبوب ترین و شاید جذاب ترین کارهایی مهره مار اصلی است که رامالان انجام می دهند. برای جذب مشتری برای استفاده از آن.

من یک شاه مهره دارم!

این بار صحبت از رامالی به نام “شیخ رجبی” است که در فضای مجازی بسیار فعال است و فروش مار اصلی هند را با ضمانت و تعهد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با 6000 فالوور تبلیغ می کند.

وی صفحه خود را اولین و معتبرترین فروش مهره مار اصلی می داند و می گوید: “داشتن حساب مار با خود برای کار است و این حساب ها از قوی ترین نوع هستند و قدرت فوق العاده ای دارند. حساب های من حساب است از پادشاه و آنها 10 برابر بیشتر از حساب های معمولی هستند “. “همه این حساب ها یک دعای خاص و مشتری دارد که مشتری به آن احتیاج دارد.”

“شیخ رجبی” بازگشت معشوق ، پیشگویی ، عشق و علاقه ، امرار معاش ، کسب ثروت ، مراقبت ، شفای بیماران و حل صدها مشکل دیگر را در یک بسته با خرید حساب های شاه کبری که جلوه های خاص مغناطیسی و جادویی دارند. این قیمت بالایی را به مشتریان خود معرفی می کند که ارزش آن چند میلیون است.

او خود را به عنوان استاد فقه دانشگاه معرفی می کند و معتقد است که “پس از چهار سال فعالیت در اینترنت در این زمینه و رضایت مشتریان خود ، دیگر نیازی به تبلیغ کار خود ندارد ، زیرا هر مشتری برای او مشتری می آورد و از داشتن 6000 پیرو خوشحال است. مهره مار اصلی ” او خود و مشتریانش را به عنوان یک خانواده خوشبخت و خوش شانس می شناسد و به همه بخشهای جامعه حسابهای مار با قیمتهای متفاوت و مستقیم ارائه می دهد.

 

مهره های مار که ضمانت رسمی دارند

 

“شیخ رجبی” 18 سال است که همه مدل مهره های مار مانند مهره های مار شاه کبری را از هند و پاکستان وارد می کند و مهره های مار با قیمت پایین را جعلی و بی اثر می داند. مهره مار گران تر است ، میزان انرژی آن بیشتر است. و این قیمت بیشتر برای انجام مراحل سفارشی سازی مهره است که باید توسط یک فرد واجد شرایط و ظرف مدت سه تا 10 روز انجام شود.

صفحه مدیریت از مشتریان می خواهد قبل از حمل صورتحساب ، که از طریق پست به خانه های آنها تحویل داده می شود ، هزینه کامل را پرداخت کنند. مهره مار اصلی قیمت ها 1.5 میلیون یا بیشتر است و البته به لطف ماه رمضان و لطف شیخ ، همه توانایی مالی کمتری دارند. می توانید در دو یا سه قسط پرداخت کنید و سپس قبض ها را دریافت کنید.

شیخ رجبی دلیل گرانی را ضمانت نامه های رسمی حساب های مار بیان می کند و می گوید: “کپی کردن فعالیت های او ممنوع است و او قسم می خورد که حساب های جدیدی که تازه دریافت کرده در دست کسی نیست و فقط او خود نمونه است. از آن “. “بازار داغ شیخ و مدیران مقابل مردم را تشویق می کنند که هرچه زودتر آجیل بخرند.

شیخ رجبی در مورد روش های اصلی یا تقلبی بودن مهره ها می گوید: “ما باید مهره ها را در سرکه سفید اصلی قرار دهیم و اگر مهره ها در سرکه منتقل شدند ، اصل است و بعد از دیدن حرکت مهره ها ، باید آنها را به زودی از سرکه برداریم تا طلسم را بی اعتبار نکنید. ”

ارسال عکس از نام خراب مشتری و بسته هایی مهره مار اصلی که برای آنها ارسال می کنید امری غیرمعمول نیست و قطعاً این کار برای ایجاد اعتماد بیشتر باعث می شود تا به بقیه مشتریان خود نشان دهید که بسته ها ارسال می شوند و اگر کسی بعد از آن اثر حساب ها را نبیند چهل روز ، پول به حساب شما واریز می شود. واریز خواهد شد ، اما آنها واقعاً این کار را می کنند!

 

افراد مشهور دارای مهره های مار نیز هستند

مهره مار روی سر مار است و در هنگام جفت گیری ، مارها از بالای سر خود به زمین می افتند و این مهره ها که خاصیت مغناطیسی دارند ، در هنگام جفت گیری مارها را می بندند.

نذر برای خرید حساب های مار برای دیگران به صورت مهره مار اصلی خرج شده موضوع جالب دیگری است که کاربرانی که صفحات حساب مار را دنبال می کنند می توانند آن را مشاهده کنند ، یک کاربر در مورد آن نوشت: “اگر نیاز خود را برآورده کنم ، به کسانی که می توانند کمک کنم” نه مهره مار می خرند ، مهره مار می خرند. ”