“آیا از قبل به Betters گفتی؟”: وسیم اکرم آرشدیپ سینگ، کاغذ رباد را منفجر می کند

عکس فایل آرشدیپ سینگ و کاغذ رباد© BCCI/Sportzpics

مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین پنجاب کینگز و سوپر جاینتز لوکهنو یک رویارویی تاریخی با تیم تحت رهبری KL Rahul بود که با به ثمر رساندن 257 گل در حالی که اول ضربه می زد کوهی از دوش را ایجاد کرد. اگرچه خود پنجاب نیز بیش از 200 دوش را روی تخته انجام داد، اما در تعقیب هدف، در نهایت 56 دوش کمتر از مجموع LSG را به پایان رساندند. پس از بازی، وسیم اکرم، بزرگ پاکستان، دو تیم PBKS شامل آرشدیپ سینگ و کاغیس رابادا را به دلیل نحوه بولینگ بازی بالا برد.

اکرم که یکی از برترین پیسرهای تمام دوران است، از دو رابادا و آرشدیپ انتقاد کرد و از آنها پرسید که آیا آنها از قبل به batsmen های LSG گفته بودند که کجا می خواهند بولینگ کنند.

“باور نکردنی است. در این روزگار ما با 257 نفر روی تخته پیروز می شدیم. می بینید، این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم. من می دانم که T20 برای بول داران سخت است. اما اگر من در این روزگار یک بولر بودم و من اکرم در یک چت Sportskeeda گفت که با یک ران‌آپ و پهلوی خاص مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتم، دور زدنم را زاویه‌دارتر می‌کردم و از پشت ویکت می‌رفتم.

من بازیکنان راست‌دست زیادی ندیده‌ام، به جز شاید دواین براوو، که می‌توانست در بیرون از ویکت به بازیکنان یورک ضربه بزند. و با تمرین می آید. می توانید از پشت ویکت بیایید یا شاید از پشت ویکت بدوید. قاضی ایده این است که در batsman شک ایجاد شود. این بچه ها این کار را نمی کنند.

رابادا و آرشدیپ در 8 اور خود 106 دوش را واگذار کردند. آیا شات کامل کاسه کرده اید؟ یا از قبل به خفاش‌ها گفتی: “من اونجا میزنم، من رو برای شش ضربه بزن.” باور نکردنی. اکرم در ادامه گفت: می‌دانم که بول‌بازها ضربه می‌خورند، اما این یک قتل عام است.

این شکست برای پنجاب که با 4 برد از 8 بازی در رده ششم جدول قرار دارد، خاطره انگیز بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله