“آن مرد از ما خواست که کار را تمام کنیم…”: LSG Pacer Naveen-ul-Hak در مورد سورتمه سواری “مورد علاقه” خود صحبت می کند.

نوین الحق در گفتگو با آوش خان© توییتر

نوین الحق، بازیکن لاکنو سوپر جاینتز، چهره ناشناخته‌ای در لیگ برتر هند (IPL) نیست، به‌ویژه پس از حادثه داخل زمینی که ویرات کوهلی، بت‌باز رویال چلنجرز بنگلور را درگیر کرد. از زمانی که دو بازیکن کریکت در وسط زمین با هم درگیر شدند، در مورد اتفاقاتی که بین آنها رخ داد، بسیار گفته و نوشته شده است. در ویدئویی که توسط Lucknow Super Giants به اشتراک گذاشته شده است، از نوین در مورد “حادثه سورتمه زدن” که در حرفه او رخ داده است، پرسیده شد، بازیکن افغان این حادثه را از بازی درجه یک به یاد آورد.

نوین در چت با هم تیمی LSG، آوش خان، اختلاف داشت که سوال «سورتمه زدن» مطرح شد.

آوش خان:سورتمه مورد علاقه شما در زمین کریکت که شما یا شخص دیگری سوار آن شده اید چیست؟

نوین الحق:من هرگز اول از کسی نپرسیده ام، این عادت من نیست. یک بازی درجه یک بود که من در انتهای غیر مهاجم بودم که با سورتمه سواری کمی با او مشکل داشتم. مردی که در پوزیشن کشویی اجرا می کند اخیرا ازدواج کرده است. او از ما خواست که بازی را سریع تمام کنیم زیرا آخرین ویکت بود. او گفت که برای کار باید به خانه برود. این یک حادثه سورتمه سواری است که من از بازی در کلاس اول به یاد دارم.

آوش خان:اتفاق خنده‌داری بود، اما یک اتفاق جدی.

نوین الحق:هیچ چیز جدی نبود.

در مورد حادثه IPL، نوین و کهلی توسط BCCI مجازات شدند. در حالی که batsman RCB 100٪ از هزینه مسابقه خود جریمه شد، نوین 50٪ از هزینه خود را جریمه کرد. مربی LSG، گوتام گامبیر، که در جریان مسابقه با کوهلی نیز درگیر مشاجره شده بود، 100 درصد هزینه مسابقه خود را جریمه کرد.

پس از این اپیزود، جنگ بین کهلی و نوین بارها در شبکه های اجتماعی مطرح شده است که عمدتاً به دلیل فعالیت اینستاگرامی دومی است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله