آنوشکا شارما در حالی که ویرات کوهلی ستاره RCB در اولین بازی در مقابل CSK در IPL 2023 می رود شگفت زده می شود.

آنوشکا پس از اخراج ویرات کوهلی در مقابل CSK حیرت زده شد.© توییتر

روز دوشنبه در حالی که رویال چلنجرز بنگلور با چنای سوپر کینگز MS Dhoni’s Chennai Super Kings برگزار شد، یک جشنواره دوی در ورزشگاه M Chinnaswamy در بنگالورو برگزار شد. در ابتدا، CSK با دوون کانوی و شیوام دوب که به مدت نیم قرن آتش سریع زدند، به 226/6 هدایت شدند. در پاسخ، Faf du Plessis و گلن ماکسول از RCB نیز نیم قرن موفق شدند، اما همچنان RCB تنها با هشت ران کوتاه آمد. یکی از batsman هایی که انتظار می رفت در پیست خوب باشد ویرات کوهلی بود. با این حال، کاپیتان سابق RCB تنها برای 6 ران توسط آکاش سینگ در اولین مسابقه تعقیب و گریز مورد بولد قرار گرفت. کوهلی به سختی روی پشت یک تحویل بلند چرخید و توپ را روی کنده ها برد. این اخراج تماشاگران بنگلور، از جمله همسر کوهلی، آنوشکا شارما را که در جایگاه ها حضور داشت، متحیر کرد.

تماشا کنید: آنوشکا شارما در حالی که ویرات کوهلی در بازی 1st Over vs CSK حیرت زده شد

چنای سوپر کینگز در کمترین زمان برای ثبت پیروزی 8 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور در یک مسابقه لیگ برتر هند که منجر به 444 دوش در روز دوشنبه شد، جمع شدند. دوون کانوی 83 گل از 45 تحویل به ثمر رساند و شیوام دوبی برای توپ 27-52 منفجر شد، زیرا CSK پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند، امتیاز چشمگیر 226 را برای شش ارسال کرد. در پاسخ، RCB با 218 برای هشت به پایان رسید.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB (62 توپ از 33 توپ) و گلن ماکسول (76 بر 36) CSK را ترساندند تا زمانی که در نقطه چین قرار گرفتند، 126 دوش را برای ویکت سوم به اشتراک گذاشتند تا امیدها به یک پیروزی مشهور دوباره زنده شود. اما شکایت نمی شود.

(با ورودی PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله