آفریقای جنوبی در برابر انگلیس: شرکت کننده باتجربه فاف دوپلسیس برای 3 بازی سری ODI استراحت کرد

آفریقای جنوبی در برابر انگلیس: شرکت کننده باتجربه فاف دوپلسیس برای 3 بازی سری ODI استراحت کرد

این تصمیم به منظور کمی استراحت به فاف دو پلسیس گرفته شد.© خبرگزاری فرانسه


کریکت آفریقای جنوبی (CSA) روز پنجشنبه تأیید کرد که یک عضو باتجربه مبارزات Faff du Plessis در آستانه مسابقات سه بعدی مسابقه ODI مقابل انگلیس از تیم آزاد شده است. تصمیمی گرفته شد که به ناخدای سابق استراحت دهد. به همراه Du Plessis ، Cagis Rabad ، Pete van Billon ، Bjorn Fortuin و Riza Hendrix نیز از تیم آزاد شدند. بازیکنان زیر از تیم آزاد شدند تا یا به تیم های حقوقی خود که در سری چهار روزه CSA بازی می کنند و یا برای استراحت و / یا بهبودی ادامه دهند ، بپردازند. ، پیت ون بیانسه ، بیورن فورتوئین و ریزا هندریکس (همه به سریالهای داخلی 4 روزه برمی گردند) “، در بیانیه رسمی CSA آمده است.

بوق تجاری

Du Plessis آخرین بار در بازی های سری T20I که اخیراً تکمیل شده و مقابل انگلیس به اتمام رسیده ، در عمل دیده شد. خفاش راست دست موفق شد در سه مسابقه 121 دوش را به ثمر برساند و بالاترین امتیاز او 58 امتیاز در اولین T20I بود.

بالا رفته

در اوایل این هفته ، پروتئاز کاسیسو ربادا به دلیل تنش مناسب در گیرنده از سری ODI در برابر انگلیس حذف شد.

CSA تأیید کرده است که انتظار می رود آسیب دیدگی رابادا طی سه هفته مورد نیاز باشد. رباد آخرین بار در سری T20I مقابل انگلیس در عمل دیده شد. ریتم جاده در اولین T20I معرفی شد و او موفق شد فقط یک ویکت بگیرد. اولین ODI از سری سه مسابقه بین انگلیس و آفریقای جنوبی جمعه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله