‘آزادی محدود…’: موهون باگان KKR را برای ممنوعیت ورود هواداران فریاد می زند

عکس فایل لاکنو سوپر غول ها.© BCCI/IPL

موهون باگان روز یکشنبه با متهم کردن نایت رایدرهای کلکته به شوخی، گفت که امتیاز IPL شهر هواداران خود را به دلیل پوشیدن لباس یکصد ساله باشگاه فوتبال از حضور در باغ ادن منع کرده است. لاکنو سوپر غول‌ها، که مالکیت خود را با قهرمانان فعلی سوپرلیگ هند، موهون باگان از گروه RP Sanjiv Goenka به اشتراک می‌گذارند، رنگ‌های سبز و قهوه‌ای نمادین خود را در مسابقه خود مقابل KKR در روز شنبه به نمایش گذاشتند.

LSG با ادای احترام به میراث 132 ساله باشگاه فوتبال، KKR را با یک برد شکست داد که دومین امتیاز متوالی را در پلی آف برای فرانچایز لاکنو تضمین کرد.

دباشیش دوتا، دبیر کل موهون باگان در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “این یک مسابقه ویژه برای هواداران موهون باگان بود زیرا LSG پیراهن سبز و قهوه ای جدید را پوشید.”

اما مدیریت KKR آزادی هواداران Mohun Bagan (که طرفداران KKR و LSG نیز هستند) را با عدم اجازه ورود آنها به ورزشگاه در حالی که پیراهن Mohun Bagan را پوشیده بودند محدود کرد. وی همچنین با محکوم کردن این اقدام گفت که KKR احساسات هواداران باشگاه فوتبال را جریحه دار کرده است.

او گفت: “باشگاه ورزشی موهون باگان این تصمیم مدیریت KKR یا بی احترامی به باشگاه ملی هند و آسیب رساندن به احساسات هواداران ما را به شدت محکوم می کند.”

او افزود: “این حق یک مرد است که از تیمی که دوستش دارد و طرفدارش است حمایت کند و پیراهن آن را بپوشد. هیچکس حق ندارد در انتخاب خودش دخالت کند.”

مدیریت KKR هنوز نسبت به توسعه رویدادها واکنشی نشان نداده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله