آر اشوین یک مربع کامل از بولینگ محمد شامی می گیرد. واکنش هاردیک پاندیا را نباید از دست داد

آر اشوین یک مربع کامل از بولینگ محمد شمیس می گیرد.  واکنش هاردیک پاندیاس را نباید از دست داد

IPL 2023: RR با سه ویکت GT را شکست داد© توییتر

راجستان رویالز یکشنبه با سه ویکت گجرات تایتانز را شکست داد و چهارمین برد خود در IPL 2023 را کسب کرد و به بالای جدول امتیازی صعود کرد. پس از اینکه دیوید میلر و شوبمن گیل به ترتیب 46 و 45 ران را شکستند، مدافعان قهرمانی مجموعاً 177 بر 7 را در 20 اور ثبت کردند. سلطنتی‌ها بعداً در 19.2 اور به هدف رسیدند و با ضربه 60 ران کاپیتان خود سانجو سامسون و پس از آن شیمران هتمایر با 56 ران به هدف رسیدند. جدای از این، پرتاب 10 ویکت راویچندران اشوین هم کار را برای رویالز آسان کرد.

در اوور نوزدهم، در حالی که RR به 23 توپ از 12 توپ نیاز داشت، محمد شامی بازکننده در تحویل دوم، دهرو جورل را با 18 گل اخراج کرد. سپس اشوین بالا آمد و شامی را بر روی مرز و شش نفر را که پشت سر هم تحویل داده بودند، شکست. قتل عام اشوین هاردیک پاندیا کاپیتان GT را ناامید کرد و او ناراحتی خود را پس از بیرون راندن شامی به او نشان داد.

شایان ذکر است، شامی در توپ بعدی اشوین را اخراج کرد، اما این مهم نبود زیرا شیمران هتمایر بازی را با چهار تحویل به پایان رساند.

با پیروزی خود، سلطنتی ها روند بدون شکست قبلی خود در سه دور قبلی خود را در برابر تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا شکست دادند و با هشت امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

با توجه به اینکه قهرمانان IPL در سال 2008 در یک مرحله به 4 به 2 کاهش یافتند، یاشاسوی جیسوال (4) و جاس باتلر (0) را از دست دادند و توانستند تنها 26 ران در اوور انجام دهند، این پیروزی شیرین تر خواهد بود.

هتمایر 26 ساله بازی را با 26 توپ شکست ناپذیر 56 برگرداند. ضربه با دو ضربه چهار و پنج حداکثر همراه بود و در زمانی اتفاق افتاد که شرایط برای تیم تحت رهبری سانجو سامسون سخت به نظر می رسید.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله