آرتتا نگران غریزه مرگبار آرسنال در بازی های سخت – فوتبال بود

میکل آرکتا ، سرمربی آرسنال روز چهارشنبه گفت که شکل ضعیف تیمش در لیگ برتر نگرانی مداوم است و او تلاش می کند ریشه اصلی این مشکل را پیدا کند ، زیرا آنها در بازی های سخت موفق به گلزنی نشدند.

آرسنال با چهار شکست در شش مسابقه آخر خود با 3 شکست از تیم هایی که با یک گل آنها را شکست داده اند ، در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

آرتتا گفت که شکست روز یکشنبه وولورهمپتون واندررز 2-1 شکست “سلیقه بسیار بدی” بر جای گذاشت و اسپانیایی آماده ایجاد تغییراتی در بازی روز پنجشنبه لیگ اروپا مقابل راپید وین است.

آرتتا به خبرنگاران گفت: “من واقعاً نگران نتایج و مزایای باخت در بازی ها هستم.”

“اگر بعد از آن بازی ها را تجزیه و تحلیل کنیم -” چرا وقتی این بازی ها خیلی سخت است ، این بازی ها را از دست می دهیم؟ “- دلیلی وجود دارد که گاهی برنده می شوید و گاهی بازنده می شوید ، اما ما باید بهبود یابیم.

“بعضی اوقات در برخی از نقاط عدم اعتماد به نفس است زیرا ما نیز دست از تلاش برده ایم … پس بدیهی است اهدافی را که باید برای پیروزی در مسابقات فوتبال با ثبات تر انجام دهیم.”

آرسنال پیش از این با چهار برد به مرحله حذفی راه یافته است.

دیوید لوئیس پس از برخورد جدی با رائول خیمنز ، مهاجم گرگ ها محروم شد ، اما آرتتا گفت که مدافع می تواند روز یکشنبه برگردد وقتی آرسنال به مصاف رقیب محلی و رهبر لیگ تاتنهام برود.

آرتتا گفت: “من فکر می کنم اگر زخم به درستی بهبود یابد و راحت توپ را وارد کند ، او آماده بازی خواهد بود.”

آرتتا افزود كه توماس پارت تمرینات خود را جداگانه آغاز كرد ، اما مطمئن نبود كه هافبك برای دربی مناسب باشد.

در مسابقه روز پنجشنبه ، تیم لیگ برتر برای اولین بار در ورزشگاه در برابر بیماری همه گیر COVID-19 با هواداران دیدار می کند ، 2000 نفر مجاز به شرکت هستند.

“اگر آنها برگردانده شوند فوق العاده خواهد بود. این احساس عجیبی خواهد داشت. ” “من متاسفم برای هزاران هواداری که می خواهند این کار را انجام دهند و نمی توانند آنجا باشند.”