بهترین مدرس شیمی کنکور که شما را به آرزوهایتان میرساند !!!

اولین ویژگی بهترین استاد شیمی تدریس جامع میباشد. وویس بالا را از زبان استاد منتظری درباره برنامه 2 ماهه حرف اخر یا برنامه 6040 حرف آخر گوش دهید تا به صورت کامل با این برنامه و ویژگی های آن آشنا شوید. از رتبه برتر های مجموعه ی حرف آخر میتوان به مینا صالحی، بهزاد خادمی، محمدرضا خوشرو ، عرفان شهبازی ، سروین سلیمان پور ، علی و نهال بابائیان خواهر و برادر تبریزی که با دین و زندگی استاد ی.سفیان پور به درصد 94/7 در درس دین و زندگی دست پیدا حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور کردند و … قطعا کسی که این سه مورد ملاک را داشته باشد چشم بسته باید به عنوان بهترین مدرس شیمی کنکور او را قبول کرد و مدرسی که میخواهیم به شما معرفی کنیم دقیقا هر سه مورد را دارا بودجه بندی عربی کنکور میباشد. امّا اینطور نیست که هر رتبه برتری را با نام خود مجموعه معرفی کنیم بلکه تمامی مصاحبات داوطلبان در شبکه های صدا و سیما و موجود میباشد و تمامی آن ها نیز توسط مشاورین مؤسسه راهنمایی شده اند.

در بحث آموزش صرفا فقط درسنامه ها در اختیار داوطلب قرار نمیگیرد بلکه بزرگترین بانک تست هم در داخل منابع وجود دارد و داوطلب با استفاده از برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر به صورت کامل بر روی درسنامه ها مسلط میشود و بزرگترین بانک تستی را نیز در داخل همین مجموعه حل مینماید. برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر بر خلاف تمامی برنامه های جمع بندی قسمتی از مطالب را به شما آموزش نداده یا اینکه تنها شامل 70 یا 80 درصد مباحث مهم باشد بلکه صفر تا صد آموزش را با استفاده از برنامه دو ماه در 2 ماه میتوانید دریافت کنید به این صورت که صفر تا صد دروس در حدود 360 ساعت آموزش داده شده است و به صورت فشرده و این بار داوطلب در هر سطحی که باشد میتواند کل کنکور را در این مدت زمان به پایان برساند و به هدف خود دست پیدا کند. برای دانلود برنامه دو ماهه حرف آخر از طریق لینک زیر میتوانید اقدام کنید و این برنامه را دریافت کنید.

این خدمات رایگان در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می شود و برای بهره مند شدن از آن کافی است همین الان عبارت فرم زیر را پر کنید تا دپارتمان مشاوره مجرب ما با شما تماس بگیرند. همچنین برای مشاهده شرایط مشاوره و رزومه از صفحه مشاورین ارشد حرف اخر دیدن کنید. کافیست فرم زیر را پر کنید تا سریعا کادر مشاوره حرف آخر با شما عزیزان تماس بگیرند و به صورت کامل شما را راهنمایی کنند. به این فکر کنید که قرار است به یک سفر چند روزه بروید. امّا برای داوطلبانی که هنوز با حرف آخر آشنایی ندارند میتوان گفت که تنها مجموعه ی آموزشی در داخل کشور که از آموزش شهودی و استفاده از الگوسازی در آموزش را پیش گرفته است. قطعا افرادی که مجموعۀ حرف آخر را به عنوان تنها منبع آموزشی دوران کنکور انتخاب کرده اند با قدرت این مجموعه در زمینۀ آموزش آشنایی دارند و نیاز به توضیح نیست.

اول از همه استاد شیروانی سبکی را وارد آموزش شیمی کرده اند که برای اولین بار در ایران آن را مشاهده میکنیم و صفر تا صد شیمی کنکور را به وسیله ی شهودی سازی و با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی تدریس میکنند . اصلا چرا ما به برترین استاد شیمی ایران نیاز داریم ؟ دستۀ اول به تست زنی و آشنایی با انواع تیپ تست های سراسری نیاز دارند. پس باید بهترین مدرس شیمی در جزوه یا منبع خود تست های کاملا استاندارد داشته باشد که منطبق با تست های کنکور باشد و حتی این تست ها با سؤالات کنکور تطابق حرف اخر هم داشته باشد. اولا بهترین منبع آموزشی که یک فرد میتواند در اختیار داشته باشد. اما استاد شیروانی مسائل شیمی را فقط و فقط در یک اسلاید و با سه الگو در 3 ساعت تمام این مبحث را تدریس میکنند. در این مقاله با معرفی یکی از جدیدترین منابع آموزشی با نام برنامه ی دو ماهه حرف آخر به شما تضمین خواهم داد که هر چهار دستۀ بالا میتوانند در دو ماه 80 درصد مطالب و در یک ماه 50 درصد مطالب را میتوان همراه با حل تست انبوه جمع بندی نمایند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش عربی کنکور بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.