یک تاجر از کرالا موزه ای را به یاد دیگو مارادونا – فوتبال – خواهد ساخت

روز دوشنبه ، یک تاجر مستقر در کرالا گفت که یک موزه در کلاس جهانی به یاد دیگو مارادونا ساخته می شود که جاذبه اصلی آن مجسمه ای طلایی از افسانه فوتبال آرژانتین خواهد بود.

بابی همنور ، رئیس گروه بین المللی Boby Chemanmanur و مدیر عامل ، که هشت سال پیش نقش مهمی در بازدید از فوتبال در کرالا داشت ، گفت این مجسمه در اندازه واقعی نشان دهنده “دست خدا” است زیرا مهاجم آرژانتینی گل مهمی را که به ثمر رساند توصیف کرد در جام جهانی فیفا 1986 ، و تیم او بیشتر پیروز شد.

وی در یک کنفرانس خبری در اینجا گفت که موزه پیشنهادی باید در کلکته یا جنوب هند ظاهر شود. به گفته وی ، این زندگی حرفه ای و شخصی مارادونا را نشان می دهد. بابی همنور گفت ، این موزه زیبایی شناسی هنر و فن آوری را در هم می آمیزد.

وی گفت که در موزه آینده در چندین هکتار زمین جاذبه اصلی یک مجسمه طلایی از مارادونا خواهد بود.

بابی همانور با یادآوری “دوستی نزدیک” خود با مارادونا برای یک دهه ، گفت که این رابطه با فوتبالیست در دبی در سال 2011 آغاز شد. مارادونا بعداً نمایشگاه جواهرات کمنور را در دبی افتتاح کرد.

“من تندیس طلایی مینیاتوری از شکل او را به مارادونا اهدا کردم. وی گفت كه او را پذیرفت و ابراز تمایل كرد كه مجسمه طلای خود را در اندازه واقعی در ارتباط با “دست خدا” ببیند.

بابی همنور گفت: “من از تحقق آرزوی مارادونا بسیار خوشحالم.”

گل “دست خدا” در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 برابر انگلیس به ثمر رسید.

پس از امضای توافقنامه آرژانتین در مارس 2018 ، گروه The Boby Chemanurur که دفتر مرکزی آن در تریسورا قرار دارد ، سفیر مارادونا بود.

در اکتبر 2012 ، مارادونا برای افتتاح نمایشگاه نمایشگاه جواهرات Chemmannur در Kanur در قسمت شمالی ایالت بود.

“این موزه ادای احترام من به مارادونا است. این مخزنی از اطلاعات مربوط به بازیکن بزرگ و فوتبال او خواهد بود. این مرکز به عنوان یک مرکز سرگرمی با استانداردهای بین المللی عمل خواهد کرد. “

این موزه توسط نویسنده ، هنرمند بانی توماس ، بنیانگذار و متولی بنیاد بینال کوچی ، که میزبان بزرگترین جشنواره هنر معاصر هند است ، اداره خواهد شد.