گزارش ATP ، رویدادهای گرم شدن مسابقات Open Australian از “چالش های جدید” رنج برده است


اولین رویدادهای گرند اسلم در اوپن استرالیا در روز چهارشنبه زیر سوال رفت که برگزارکنندگان “چالش های جدید” پیرامون بازیکنانی را که در طی شیوع ویروس کرونا به کشور وارد شده اند ، مشاهده کردند. پیام به بازیکنان ATP می گوید که ورود ، که در ابتدا برای دسامبر برنامه ریزی شده بود ، اکنون نامشخص است ، که می تواند برنامه شلوغ ژانویه را مختل کند. با توجه به بازیکنانی که 14 روزه قرنطینه دارند ، هر گونه تاخیر می تواند برگزاری مسابقات ATP Cup و سایر مسابقات قبل از آغاز برنامه Open Australian استرالیا در 18 ژانویه در ملبورن را پیچیده کند.

بوق تجاری

ATP در توئیتی در شماره 193 لوکاس لاکو گفت: “طی بحث و گفتگو با تنیس استرالیا طی 24 ساعت گذشته ، به ما اطلاع داده شده است که چندین مشکل جدید در مورد تاریخ ورود بازیکنان و اعضای تیم از قبل تعیین شده وجود دارد.”

ATP اضافه کرد: “ما درک می کنیم که در آغاز فصل 2021 عدم قطعیت وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا حد ممکن بهترین تقویم رویدادها را ارائه دهیم.”

سفرهای بین المللی به استرالیا هنوز به شدت کنترل می شود و کلیه سفرهای خارجی باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند ، در حالی که ایالت های جداگانه نیز محدودیت های خاص خود را در گسترش کاراوینوس دارند.

همچنین مشخص نیست که آیا بازیکنان در حین قرنطینه مجاز به تمرین هستند یا خیر.

تنیس استرالیا روز دوشنبه گفت که قصد دارد گرمایش را از سیدنی ، بریزبن ، پرت ، هوبارت ، آدلاید و کانبرا به ویکتوریا منتقل کند تا بسته شدن احتمالی مرزهای ایالتی را نرم کند.

اما نخست وزیر ویکتوریا ، دان آندروز گفت که این اقدام “کامل نبود” ، خصوصاً از آنجایی که ملبورن به دلیل محاصره یک ماهه اخیراً از صحنه خارج شد.

بالا رفته

استرالیا در کنترل ویروس نسبتاً موفق عمل کرده است: از ابتدای شیوع همه گیر ، تقریباً بیش از 27700 مورد و 907 مورد مرگ گزارش شده است.

اما شیوع بیماری در استرالیای جنوبی ، همسایگان ویکتوریا ، چهار روز محاصره شش روزه را آغاز کرده است ، زیرا مقامات عجله می کنند تا گروه را در آدلاید نگه دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله