کریس گیل «Munna Bhai» را به Royal Challengers Bangalore IPL 2023 می دهد. تماشا کنید

تماشا کنید: کریس گیل به بازی Royal Challengers Bangalores IPL 2023 بازی Munna Bhai Twist می دهد

کریس گیل پس از خروج RCB از IPL 2023 ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.© اینستاگرام

پس از خروج Royal Challengers Bangalore از IPL 2023، کریس گیل بازیکن سابق فرنچایز ویدیویی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در این کلیپ، گیل در حال عزاداری برای شکست ویرات کوهلی و شرکت در راهیابی به پلی آف با آهنگ بالیوود دیده می شود.آپون جایس تاپوریاز فیلم “Munna Bhai MBBS” که در پس زمینه اجرا می شود. قابل توجه است که گیل 142 مسابقه IPL انجام داد و 4965 گل به طور میانگین در حدود 40 و نرخ ضربه نزدیک به 150 به ثمر رساند. او از سال 2011 تا 2017 برای RKB بازی کرد.

کلیپ گیل را اینجا ببینید:

در صحبت کردن در مورد آخرین بازی لیگ RCB در IPL 2023، شوبمن گیل وضعیت خود را به عنوان وارث ویرات کوهلی با صد عدد باشکوه تایید کرد زیرا گجرات تایتانز تیم را با شش ویکت از IPL حذف کرد و به هندی‌های بمبئی روهیت شارما اجازه داد تا به پلی آف چهارم راه پیدا کند. تیم در بنگالورو

پس از توپ 101 61 کوهلی در RCB’s 197 برای پنج، بهترین تلاش روز به نظر می رسید، اما گیل که مشعل دار ضربات هندی در 10 سال آینده خواهد بود، نشان داد که از بهترین ها بهتر است.

کاری که کوهلی به خوبی انجام داد، گیل آن را بهتر انجام داد زیرا 104 توپ شکست ناپذیر او از 52 توپ باعث شد تا تیتان ها با شتاب هدف را تعقیب کنند. مانند کاپیتان سابق هند کوهلی، این دومین صد متوالی گیل بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله