کریستین آبادو ، فوتبالیست سابق نیجریه ای در حال فرار از آدم ربایان است


کریستین آبادو ، هافبک سابق نیجریه ای ، که بیش از یک دهه در سری آ به سر می برد ، از جمله طلسم های فیورنتینا و اودینزه ، روز دوشنبه گفت که از مظنون به آدم ربایان در کشور نفت خیز دلتا فرار کرده است. آبادو روز یکشنبه در حال رانندگی از طریق شهر واری در جنوب بود که گفت دو فرد مسلح خود را به زور داخل اتومبیل وی کردند.

بوق تجاری

وی از طریق تلفن به خبرگزاری فرانسه گفت: “آنها دوست دختر من را از ماشین بیرون رانده اند” و افزود سومین فرد مسلح در ماشین آنها را تعقیب می کند.

“من دعا کردم و سعی کردم درمورد کاری که با آنها داشتم صحبت کنم ، اما آنها به من پارس کردند و به من گفتند که ساکت باشم ، و اگر صدایی از من بیرون بیاید ، آنها قصد کشتن من را دارند.”

این زن 36 ساله که از سال 2003 تا 2008 یکی از اعضای تیم نیجریه بود ، نحوه رانندگی آنها برای چندین ساعت در شهر را بازگو کرد تا اینکه دو نفر از او خواستند ماشین را متوقف کند و برای گفتگو با همدست خود بیرون رفت. ماشین پشت

وی گفت: “من به عقب نگاه کردم و کمی احساس سبکی کردم و سرعتم را افزایش دادم.”

سخنگوی پلیس Onome Nanovakpaeya تایید کرد که آبادو برای مدت کوتاهی ربوده شده و آزاد شده است.

آبادو گفت: “من به هیچ وجه صدمه ای ندیدم و چیزی از من نگرفتند.”

آدم ربایی برای باندهای جنایتکار باج در پرجمعیت ترین کشور آفریقا ، به ویژه در منطقه نفتی دلتا ، معمول است.

بالا رفته

آبادو در سال 2012 در همان منطقه ربوده شد و یک روز بعد با حمله پلیس نجات یافت. آدم ربایان او خواستار پرداخت دیه ای در حدود 188000 دلار (149،000 یورو) بودند.

آباد 17 ساله بود که در سال 2001 برای بازی در پروجا به ایتالیا رفت. او بعداً در فیورنتینا ، اودینزه ، تورین و لچه ظاهر شد و قبل از انتقال به دینامو مینسک در سال 2014.

مباحث ذکر شده در این مقاله