کاپیتان هرتا بویات می گوید ، دربی برلین چیزی است که می توانیم از آن استفاده کنیم – فوتبال

ددریک بویات که بخشی از دربی منچستر و گلاسگو است ، می داند بازی جمعه بوندس لیگا بین برلین هرتا ، جایی که این بازیکن 30 ساله به عنوان کاپیتان انتخاب شد و یونیون برلین دقیقاً در یک لیگ نیست.

مدافع بلژیکی گفت: “این خیلی جدید است.” داستان در اینجا از طرف Boyata است: دربی منچستر از سال 1881 آغاز شد. بازی در گلاسگو بین سلتیک و رنجرز در سال 1888. رقابت بین هرتا و اتحادیه در حال حاضر دو مسابقه است که یکی از آنها بسته شد.

سومین مسابقه جمعه با پیشرفت اتحادیه در آخرین دوره آغاز می شود و تلاش می کند به یک شروع سریع اعتماد کند که آنها را در رده ششم و 16 امتیاز قرار دارد ، فقط 6 امتیاز از بایرن مونیخ. هرتا ، هزینه کنندگان کلان در 2019-2020 و گذشتن از آنته کوویچ و یورگن کلینزمن به عنوان مربی قبل از برونو لوبادیا به آنها کمک کرد تا یک مقام بالاتر از اتحادیه را در مکان 10 ، جایگاه سیزدهم با دو پیروزی و دو تساوی کسب کنند بعد از نه دور

هرتا ، یکی از اعضای بنیانگذار آلمان و بزرگترین باشگاه برلین ، به بلاروس باخت “لایپزیگ” (1-2) ، “اشتوتگارت” (0: 2) ، “اینتراخت” از فرانکفورت (1: 3) ، “بوروسیا” از دورتموند – آنجا ارلینگ بروت هلند در باخت 2-5 و 3-4 بایرن چهار گل به ثمر رساند ، رابرت لواندوفسکی چهار گل در آن بازی به ثمر رساند.

جمعه خوب ممکن است همان چیزی باشد که بویاتا معتقد است هرتا برای “راه انداختن ماشین” به آن احتیاج دارد. “ما به طور قطع می دانیم که این چیزی است که می توانیم از آن استفاده کنیم. ما سعی در یافتن بهانه ای برای اطمینان نداریم (اما) شروع فصل آن چیزی نبود که انتظار داشتیم. اما فصل طولانی است و ما همه ویژگی ها را داریم. در آغاز ما بسیاری از چیزهای خوب ، اما بسیار ساده لوحی را نیز نشان دادیم. ما هنوز در حال آماده سازی هستیم ، با بازیکنان جدیدی که در این فصل به میدان آمده اند کار می کنیم. ”

کنترل کروز

دربی ممکن است به نحوه برخورد هرتا با ماکس کروز بستگی داشته باشد. این فوتبالیست 32 ساله پنج پاس گل و شش گل دارد. “ماکس کروز یک تهدید است. او اساس هر حمله است. او بازیکنی خواهد بود که باید به دنبالش باشیم. ”بویاتا می گوید. اتحادیه با 12 بازیکن قرضی یا نقل و انتقالات رایگان ، زیر نظر مربیگری یورس فیشر پول هوشمندی خریداری کرد ، اما این کروز بود که هنگام انتقال از تیم ، توپ را در این بازی تضعیف می کند ، برای آنها مهم است. بویاتا می گوید: “آنها 80٪ مالک نخواهند بود ، اما جمع و جور خواهند بود و انرژی زیادی خواهند داشت.”

بویاتا می گوید: “دربی بازی ای است که من آن را خیلی شخصی می گیرم.” او می گوید آنها به شما کمک می کنند تا به عنوان یک بازیکن رشد کنید. دربی برلین ممکن است جدید باشد ، اما ، “چالش باورنکردنی است ، شهر به دو قسمت تقسیم شده است و برای هواداران ما هدف همیشه حضور در راس اتحادیه خواهد بود.”

قبل از اینکه ویروس جدید باعث اختلال در فوتبال شود ، بویاتا برای یونیون بازی می کرد. “استادیوم کوچک آنها با هواداران کنار زمین کمی یاد بازی ما در انگلیس افتاد. اما از طرف دیگر ، این یک بازی بد برای ما بود. “او در مورد شکست 0-1 نوامبر گذشته گفت. در سکوت سورئال استادیوم خالی در ماه مه ، هرتا در مقابل 4-0 پیروز شد و بویاتا آخرین گل را به ثمر رساند.

مربی مورد علاقه راجرز

پیشانی او روبرو شد ، چشمانش بسته بود و غالباً با انگشتان بلند چانه یا فک را نوازش می کرد. بویاتا قبل از پاسخ دادن به این گروه از روزنامه نگاران آسیایی ، تأمل می کند. او باید برای مدت طولانی مربی ای را که بیشترین تأثیر را بر او گذاشته است ، معرفی کند و سپس برندان راجرز ، اکنون سرمربی لسترسیتی می گوید.

“وقتی به سلتیک آمدم ، با اندکی دانش در فوتبال آمدم. در جوانی فکر می کنید چیزهای زیادی می دانید. تا اینکه با کسی آشنا شوید که می تواند به شما در پیشرفت کمک کند و او این کار را با من انجام داد. او وقت گذاشت و همه جزئیات قسمت های فوتبال را به من فهمید. “او در مورد راجرز که از سال 2016 تا 19 در سلتیک بود می گوید.

راموس ، ون دیک

وقتی از او خواسته شد به سه مدافع برتر جهان امتیاز دهد ، قبل از نام بردن از سرخیو راموس ، ویرجیل ون دایک و خالد کولیبالی به ترتیب ترتیب مکث می کند. وقتی از او س askedال شد که چرا خودش را در آن لیست نگه نمی دارد ، بویاتا لبخند می زند. “من نمی خواستم مغرور باشم می خواستم خودم را در اولویت قرار دهم اما بعد فهمیدم که مقابل دوربین هستم. ”

اعتماد به نفس بویاتا زمانی بوجود می آید که از وی در مورد شانس ساخت تیم ملی بلژیک با پرداخت 2021 یورو سال شود. “مطمئنی؟” او از او می پرسد. “بله ،” هر کسی می پرسد قبل از اینکه بویاتا توضیح دهد ، “من با اطمینان می گویم” بله “زیرا مدتی آنجا بوده ام و عالی بازی کرده ام … نگرانی اصلی من حفظ فرم است.” تا پایان فصل. ”

بویاتا در تیم بلژیک برای یورو 2016 مصدوم شد و می گوید: “آن روز بدترین زندگی من را تجربه کرد.” او سپس به جام جهانی 2018 رفت که آن را محبوب ترین لحظه زندگی حرفه ای خود ارزیابی می کند.