کاسه های Hardik Pandya برای اولین بار از سپتامبر 2019 ، طرفداران آن را به عنوان “بهترین واگن هند” تحسین می کنند


هاردیک پاندیا ، که خودش می گفت هنوز به ظرفیت صد در صد بولینگ نرسیده است ، توسط ویرا کولی مورد حمله قرار گرفت زیرا بولینگ های هندی پس از نمایش ضعیف روز جمعه ، نتوانستند در زمین کریکت در سیدنی تأثیر بگذارند. ویرات کولی مجبور به شیرجه رفتن به ذخیره های خود شد ، ابتدا مایانکو آگاروال را در حمله قرار داد و سپس برای چند ضربه به سراغ هاردیک رفت. هاردیک که بعد از عمل جراحی کمر بولینگ بازی نمی کرد ، چهار ضربه از پشت بازو کرد و یک استعداد بزرگ توسط استیو اسمیت بدست آورد ، که صدمین بار متوالی خود را مقابل هند شکست. هواداران پس از تماشای کاسه Hardik در ODI تقریباً 14 ماه بعد ، در رسانه های اجتماعی ابراز خوشحالی کرده اند. ICC همچنین از توانایی های جامع هاردیک استقبال می کند.

بوق تجاری

این طرفدار نوشت: “یک Hardik Pandya نیمه متناسب یک ویکت دیگر خواهد داشت. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، اما نمی توانید این واقعیت را انکار کنید که اکنون بهترین استیشن هند است”.

کاربر دیگری گفت: “هاردیک پاندیا و تعهد او”.

هوادار از هاردیک برای محدود کردن جریان جریان تشکر کرد: “با تشکر از Hardik Pandya ، ما 500 را تعقیب خواهیم کرد.”

در این مسابقه ، استرالیا به تساوی رسید و خفاش را انتخاب کرد.

آرون فینچ و دیوید وارنر میزبانان را به خوبی شروع کردند. هر دو نیم قرن به ثمر رساندند.

استیو اسمیت سپس کشش بنفش را ادامه داد و ODI قرن 11 خود را شکست.

قایق های هندی بار دیگر نتوانستند مسابقه را تحویل دهند زیرا استرالیا برای اولین بار یک ماموت را با مجموع 389 بار برای چهار تای آنها از 50 قاب انجام داد.

بلند شده

هاردیک ، محمد شامی و جاسپر بومرا هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

هند برای زنده ماندن در یک سری سه مسابقه مجبور است 390 را تعقیب کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله