کارناتاکا ، ساوراشترا در میان 6 ایالتی که می خواهند سید مشتاق علی T20 در ژانویه برگزار شود ، نه دسامبر


در میان شش ایالتی که به طور رسمی از BCP خواسته اند سید مشتاق علی T20 را از ژانویه برگزار کند ، به جای آنهایی که در 20 دسامبر پیشنهاد شده است ، زیرا آنها آمادگی لازم برای یک رویداد مهم مانند کارناتاکا ، ساوراشترا و پنجاب را ندارند. این است. یک مقام ارشد BCCI PTI که خواست نامش فاش نشود گفت: “کارناتاکا ، ساوراشترا ، پنجاب ، کرالا ، آدیش و مگالای به BCCI نوشتند که آنها دوست دارند که مشتک علی در ژانویه برگزار شود.” اخیراً ، BCCI از واحدهای دولتی خواسته است که چهار گزینه را که به آنها اختصاص داده شده است ، یا فقط نگه داشتن تندیس رندی یا تروفی سید مشتاق علی ، تنظیمات خود را به اشتراک بگذارند.

بوق تجاری

دو گزینه دیگر یا ترکیبی از Mushtaq Ali و Trophy Vijay Hazare هستند ، یا حضور Mushtaq Ali با Trophy Ranji.

طبق نامه BCCI به واحدها ، مسابقات مشتک علی 22 روز طول خواهد کشید (از 20 دسامبر تا 10 ژانویه) ، در حالی که مسابقات Ranji Trophy و Vijay Khazare به ترتیب 67 و 28 روز طول خواهد کشید.

اکنون مشخص شده است که با حراج بزرگ IPL که در ماه ژانویه پیش بینی می شود ، تروفی Mushtaq Ali ، که بازیکنان مستعد غیرقانونی را حفاری می کند ، به اولویت شورای تبدیل خواهد شد.

واضح است که در شرایط فعلی COVID-19 در کشوری که تعداد مبتلایان از 9.5 میلیون نفر فراتر رفته است ، اکثر ایالات موفق به برگزاری اردوگاه های خود و یا ایجاد کمیته نشده اند.

وزیر امور خارجه گفت: “بسیاری از ایالت ها آموزش های پیش فصل خود را آغاز می کنند و حتی برخی مربیان خود را تعیین نکرده اند و هیئت های انتخاب کار نمی کنند. منصفانه است که مشتک علی در ژانویه برگزار می شود تا تیم ها بتوانند از تمام این ماه برای آماده شدن و آماده شدن استفاده کنند.” واحد

بالا رفته

واضح است که اکثر ایالات مشتاق علی را می خواهند ، در حالی که بسیاری از آنها جایزه Ranji را می خواهند ، حتی اگر یک نسخه مختصر باشد ، برخلاف سالهای گذشته به دلیل محدودیت زمانی.

کارناتاکا تنها ایالتی است که می خواهد همه مسابقات (جام رنجی ، جام مشتاق علی و جام ویجای هزاره) را در این فصل میزبانی کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله