کارلوس آلکاراز می گوید که در زمان قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه احساس “شکست ناپذیر” می کرد

نواک جوکوویچ روز دوشنبه جنجال برانگیخت و نوشت: «کوزوو قلب صربستان است. پس از درگیری‌هایی که در شمال کوزوو در بحبوحه تنش‌های قومی رخ داد، جلوی خشونت را در مقابل دوربین در مسابقات آزاد فرانسه بگیرید. این فوق ستاره تنیس متولد بلگراد پس از پیروزی در دور اول مقابل الکساندر کواچویچ در زمین نمایش فیلیپ شاتریه در رولان گاروس پیامی به زبان صربی نوشت. جوکوویچ 36 ساله در این مسابقات به رسانه های صربستان گفت: “کوزوو مهد ما، قلعه ما، مرکز آنچه برای کشور ما مهم است… دلایل زیادی وجود دارد که چرا این را جلوی دوربین نوشتم.”

کارلوس آلکاراز، شماره یک جهان، اعتراف کرد که در زمان پیروزی در دور اول اوپن فرانسه مقابل فلاویو کوبولی، بازیکن مقدماتی ایتالیایی در روز دوشنبه، گاهی احساس “شکست ناپذیر” می کرد.

این بازیکن 20 ساله که جوانترین بازیکن رولان گاروس از زمان بیورن بورگ در سال 1976 بود، با نتایج 6-0، 6-2، 7-5 بر حریف خود در رتبه 159 پیروز شد.

آلکاراز قهرمان یو اس اوپن در هشت گیم اول مسابقه روز دوشنبه پیروز شد و تنها در 52 دقیقه دو ست گرفت.

او به تنهایی در ست اول امتیاز ناچیز 10 را به حریف شکست خورده خود زد.

احساس می‌کردم نمی‌توانم بازی را ببازم. فکر می‌کردم بردن برایم راحت‌تر از من است، اما مسابقه می‌تواند هر بازی را تغییر دهد. اما در ابتدای بازی احساس می کردم شکست ناپذیر هستم.”

کوبولی که اولین بازی گرند اسلم خود را انجام داد، در ست سوم برای مدت کوتاهی رالی کرد اما نتوانست از دو امتیاز بریک در گیم ششم استفاده کند.

آلکاراز سپس چهار امتیاز بازی را از دست داد و ایتالیایی 5-5 به تساوی رسید.

با این حال، اسپانیایی با امتیاز پنجم در دوازدهمین بازی به تساوی پایان داد.

مبارزه بعدی آلکاراز با تارا دانیل ژاپنی برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی است.

دانیل متولد نیویورک که در رده 112 قرار دارد، بهترین اسلم خود را در مسابقات آزاد استرالیا 2022 تجربه کرد، جایی که پس از مقدماتی به دور سوم رسید تا اندی موری شماره یک سابق جهان را در مرحله یک هشتم نهایی شکست دهد.

بهترین بازی او در پاریس اجرای دور دوم در سال 2017 بود.

دانیل امسال در زمین‌های سخت عالی بود و به مرحله یک چهارم نهایی در آکاپولکو و دور دوم مسابقات مقدماتی در ایندین ولز و میامی رسید.

آلکاراز افزود: “من سطح تاروت را می دانم، بنابراین یک دور دوم بسیار سخت، یک مسابقه بسیار سخت خواهد بود.”

بنابراین من باید برای آن آماده باشم و باید آماده باشم که خیلی سخت باشد.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله