“چرا هستی…؟”: دیپاک چهار حادثه IPL را به یاد می آورد که ام اس دونی به پیسر سرزنش کرد.

عکس فایل دیپک چهار (سمت چپ) و ام اس دهنی.© BCCI

IPL 2019 برای دیپاک چهار، ستاره چنای سوپر کینگز، سالی فراگیر بوده است. او در IPL 2018 توسط CSK خریداری شد و در فصل بعد در 17 مسابقه در مجموع 22 ویکت با نرخ اقتصادی 7.47 به دست آورد. در حالی که چهار فصل را از نظر عملکرد فردی خود به خوبی به پایان رساند، یک اتفاق در طول این دوره نیز باعث شد که او تقریبا توسط ام اس دونی ترسیده شود. این مسابقه CSK و پنجاب کینگز در استادیوم MA Chidambaram در چنای بود. در شرایطی که PBKS به 39 ران 12 توپ نیاز داشت، ثونی توپ را به چهار داد که در اوایل اوور دو شوت پشت سر هم زد و با خشم کاپیتان CSK مواجه شد.

چهار در مصاحبه اخیر لحظه ای را به یاد آورد که دونی او را سرزنش کرد و بعداً به بازگشت خود در قاب اذعان کرد.

«سرفراز (خان) در حال ضربه زدن بود و من برای اولین بار در حال بولینگ در مرگ بودم. (دواین) براوو و شاردول (تاکور) بودند زیرا آنها نمی توانند با توپ جدید کاسه کنند. او (دهونی) به خاطر شاردول و براوو به کشتن من عادت نداشت. اما براوو مصدوم شد. چاخار در یکی از اپیزودهای Breakfast of Champions به Gaurav Kapoor گفت: او من را در حال بازی با تور دید و خوشحال شد.

“مسابقه فشرده ای بود، زیرا آنها در سه اور آخر به 40-42 (39) نیاز داشتند. من آهسته تر توپ زدم اما مچ پایم را پیچاندم. دوباره تلاش کردم اما دوباره پرتاب کامل بود. فکر کردم “دو توپ را تا پایان کاسه کردم. کمر بدون شمشیر و من شانسی نخواهم داشت. مرگ بولینگ من تمام شد.» او به سمت من آمد و گفت: «تو عاقلانه رفتار می کنی. تو همه چیز را می دانی. چرا اینطوری بولینگ می کنی؟» و من به پایین نگاه کردم و فکر کردم: “این پایان کار من است.” اما من 5 ران در 5 توپ باقیمانده دادم و او بعد از مسابقه مرا در آغوش گرفت.”

با وجود اینکه دو تیرآهن در اوور قرار داشت، داوران به چهار اجازه دادند که کاسه بپرد، زیرا هر دو سرعت کمتری داشتند. CSK بازی را با 22 ران برد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله