پیش بینی های IPL 2020 ، KXIP در مقابل تیم فانتزی RR

[ad_1]

IPL 2020 Fantasy: Kings XI Punjab vs Rajasthan Royals، Fantasy Top Picks

IPL 2020 ، KXIP در برابر RR: KL Rahul در حال حاضر در مسابقات Orange Cap پیشتاز است© BCCI / IPL


Kings XI پنجاب (KXIP) در 50 مسابقه لیگ برتر جاری هند (IPL) 2020 در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف Rajasthan Royals (RR) رفت. دو امتیاز برای هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود. KXIP با 12 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ و RR با 10 امتیاز هفتم است. هر دو تیم زودتر در مسابقه 9 به مصاف هم رفتند ، جایی که “رویال” با چهار دروازه به پیروزی رسید. سانجو سامسون ستاره این مسابقه بود و 85 دوش را با 42 گل به ثمر رساند. در همین حال ، رهول تواتی و استیو اسمیت نیز نیم قرن را اسیر کرده اند.

بوق تجاری

بهترین گزینه های خارق العاده IPL 2020 برای مسابقات KXIP و RR:

KL Rahul (اعتبارات – 11): در حال حاضر مسابقه نارنجی Cap را هدایت می کند ، KL Rahul در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به شکلی باشکوه ظاهر شده است. وی از 12 مسابقه 595 دوش به دست آورد ، سطح اعتصاب 132.22 ، با پنجاه سال و یک قرن اشباع شده. او همچنین 52 زانوی چهار دست و شش دست و پا زد. او در برابر RR امیدوار است که سری KXIP بدون شکست را به شش مسابقه برساند.

محمد شامی (اعتبارات – 9): سوم در مسابقه کلاه بنفش ، ریتم هند 20 ویکت از 12 مسابقه را با صرفه جویی در 8.46 ضبط کرد. KXIP باتجربه از تجربه محمد شامی بهره خواهد برد زیرا مرحله لیگ به آرامی به پایان می رسد و چند مسابقه دیگر باقی مانده است.

بالا رفته

بن استوکس (اعتبارات – 9.5): در پیروزی اخیر RR برابر سرخپوستان بمبئی (میشیگان) ، بن استوکس در 107 دوش با 60 زایمان با سرعت 178.33 شکست ناپذیر بود. او همچنین 14 ضربه به چهار و سه شش وارد کرد. RR در ورزشگاه شیخ زاید هشت ویکت کسب کرد. بازیکن انگلیسی به دلیل محدودیت در قرنطینه COVID-19 ، مسابقات زیادی را برای RR از دست داد. بازگشت او در یک مرحله حساس اتفاق می افتد زمانی که امیدهای RR برای پلی آف در تعادل قرار دارد.

Shrayas Gopal (اعتبارات – 8.5): بولینگ با صرفه جویی 8.10 در 12 بازی ، این فصل برای RR بسیار مهم است. وی در این فصل 9 اخراج را نیز امضا کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]