پپ گواردیولا بازگشت به عنوان سرمربی بارسلونا را رد کرد

[ad_1]


پپ گواردیولا برای دومین بار حکم “بارسلونا” را رد کرد ، زیرا رئیس “منچسترسیتی” اصرار داشت که “تمایل” خود را برای موفقیت در انگلیس حفظ کند. گواردیولا پس از کسب 14 جام در چهار سال مدیریت بین سالهای 2008 و 2012 ، با افتخارترین مربی در تاریخ باشکوه بارسا است. ژوزپ ماریا بارتومئو سرانجام تحت فشار قرار گرفت كه از سمت خود به عنوان رئیس غول كاتالونیا كناره گیری كند و یكی از نامزدهای اصلی وی ، ویكتور فونت ، پایان یافت و گفت كه می خواهد افسانه هایی مانند گواردیولا و بازیکنان سابقش ژاوی و كارلس پویول را در این باشگاه بازگرداند.

بوق تجاری

گواردیولا بعد از پیروزی یک بر صفر سیتی مقابل شفیلد یونایتد در روز شنبه گفت: “من بارها و بارها گفته ام که دوره مربیگری من در بارسلونا به پایان رسیده است. من فکر می کنم در زندگی اتفاق می افتد که کاری باید انجام شود.”

“افراد باورنکردنی وجود دارند که می توانند آنها را مدیریت کنند ، اکنون ، به عنوان مثال (مربی بارسلونا) رونالد کومان یک مدیر عالی است. همه چیز به پایان رسیده است.”

گواردیولا که یک طرفدار پسر بچه پلنگ است ، از یک بازی عالی در نیوکمپ لذت برد و هنوز هم به عنوان یک هوادار بلیط های فصلی را در اختیار دارد.

“من به صندلی هایم برمی گردم تا باشگاه خود را ببینم تا بازی را تماشا کنم. من اینجا فوق العاده خوشحالم ، اما من آرزو دارم که خوب کار کنم و این مهمترین چیز است.”

“اکنون انتخابات در بارسلونا برگزار خواهد شد. امیدواریم که آنها بتوانند شورای عالی را برای حمایت از این باشگاه باورنکردنی” بارسلونا “در بالاترین سطح انتخاب کنند.”

گواردیولا پیش از این در پنجمین فصل حضور در سیتی ، در طولانی ترین دوره مدیریتی حرفه ای خود موفق شده است.

تیم او هنوز هم از ارتفاعی که به دست آورده اند به نظر می رسد و بین سال های 2017 و 2019 عنوان های متقابل لیگ برتر را به دست می آورد ، اما آنها پس از شروع رقابت ها ، با آسیب دیدگی ، موارد ویروس کرونا و فقط یک دوره پیش دو هفته آهسته آهسته حرکت می کنند.

تلاش دوربرد کایل واکر در مقابل باشگاه سابق کافی بود تا چهارمین پیروزی سیتی در پنج بازی در همه رقابت ها حاصل شود زیرا آنها تنها در فاصله دو امتیاز از رده بالای جدول به مقام هفتم لیگ برتر صعود کردند.

سیتی که به دلیل مصدومیت سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس مهاجم طبیعی نداشت ، تلاش کرد تا برتری خود را به برامال لین تبدیل کند.

گواردیولا افزود: “ما خیلی خوب بازی کردیم.” “ما برای به ثمر رساندن موقعیت هایی که ایجاد کردیم ، 16 شوت ، هشت ضربه به دروازه جنگیدیم ، این خیلی علیه این تیم است.”

آرون رمزدیل به گل بلید مشغول بود زیرا او دو بار از فاصله نزدیكی فران تورس را انكار كرد و تلاش های دور برد رودریگو را از عقب به طرز غیرقابل قانع كننده ای پشت سر گذاشت.

واکر سرانجام در دقیقه 28 و هنگامی که ضربه او از کنار دست راست رمزدیل پایین رفت ، از یک مسافت مشابه از بن بست خارج شد ، اما یک جشن خاموش از سوی باشگاه بین المللی انگلیس برگزار شد.

واکر گفت: “مادر و پدر من در اینجا زندگی می کنند ، بنابراین اگر من جشن می گرفتم ، چوب زیادی داشتم.” “من یک طرفدار شفیلد یونایتد هستم ، بنابراین نمی توانستم جشن بگیرم.”

کوین دی بروین پس از انفجار حمله دیگری که واکر در اوایل نیمه دوم انجام داد ، یک شوت زد ، قبل از آنکه ردمدیل بهترین ضربه را از روی ضربه ایستگاهی ریاض محرس به ثمر برساند.

با این حال ، ناکامی سیتی در بازی اجازه نداد که مردان کریس وایلدر لحظه ای بعید را ثبت کنند.

بالا رفته

جان لوندستروم بهترین ضربه را برای میزبان داشت که به سایبان کم ساندر برگ رسید.

اما شفیلد یونایتد هنوز در هفت بازی فقط سه گل به ثمر رساند تا فصل را آغاز کند و تنها با یک امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]